You are viewing a single comment's thread from:

RE: Nieszablonowa forma pokazania podstawowych dylematów moralnych: "ink" recenzja

in #sp-group5 years ago (edited)

To jedna z tych historii, która jest jak lustro - zobaczysz w niej tyle, ile sam wniesiesz.
Efekty, forma, aktorzy - to wszystko jest drugorzędne, istotny jest przekaz. Film zarezonował z moimi doświadczeniami życiowymi i z tym, czego się nauczyłam przez ostatnie dwadzieścia lat z ogromną siłą. Co mi ten film mówi? Że wstyd i poczucie winy to emocje toksyczne i są jak ślepa uliczka. Że istnieje szersza perspektywa i "złe" doświadczenia mogą prowadzić do wybawienia. Że synchroniczność jakiej czasem doświadczamy w życiu być może nie jest dziełem przypadku. Że żyjemy w swoistym matrixie i w każdej minucie, każdą najmniejszą decyzją decydujemy o losie swojej duszy.
Ktoś inny zobaczył zapewne coś zupełnie innego. Albo nic.
Ja na zakończeniu szlochałam, ktoś inny może westchnął: ale dno... Bo ta historia jest jak lustro.

Sort:  

Dziękuję za ten piękny komentarz.

... Bo ta historia jest jak lustro.

To mówi wszystko.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 69135.35
ETH 3742.65
USDT 1.00
SBD 3.67