ЧЕСТИТ ПРАЗНИК , АРМЕЙЦИ !

in #sport6 years ago

ЦСКА е водещ спортен клуб в България !
Стотици спортисти от ЦСКА са Световни , Олимпийски и Европейски Шампиони !
Днес ЦСКА празнува своят 70 годишен юбилей !
29511289_2053235494924218_7433320363410931158_n.png
Лично аз,съм израстнал близо до стадиона на ЦСКА и съм бил свидетел на огромните успехи на този клуб във спортно отношение !

Sort:  

Божее, не ми ли стигат трима мъже в къщи да се занимават с мачове и спорове за най-добрият отбор, ами и тука още един фен на футбола. Ами да си жив и здрав, и твоят отбор винаги да печели!

И аз да благодаря за "честитките", най-вече на интелигентните привърженици на Левски-София тук...

Честит празник

Като малка бях от "чешека",всички братовчедки бяхме от ЦСКА, за да дразним братовчед ни който беше от Левски. ЧЕСТИТ ПРАЗНИК на всички ЦЕСЕКАРИ!

Честит празник.Като дете бях цесекар и все още съм си за тях от отборите от България ,но вече не е същия отбор.Надявам се да си върен славата която имаше .Беше най титулувания клуб в България. По бай Тошово време сме били най големите отбори .

Честит да ви е празника, нищо че съм левскарка :)

Само Левски! Честит празник ЦСКА! Все пак противника трабва дасе уважава!

Честит празник!

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 66306.00
ETH 3012.37
USDT 1.00
SBD 3.70