You are viewing a single comment's thread from:

RE: The Greek national championship is over - with two medals for me - @annadeda

in #sport6 years ago

Έχω κι εγώ σχεδόν την ίδια 😀
καλό βράδυ.. καλή ξεκούραση.. και ώρα για διακοπές..

20180508_202331.jpg

Sort:  

Την αλήθεια πες... ήρθες μόνο και μόνο για την φωτογραφία αυτή... έλα... πες το...
:)

Ευχαριστούμε όλα τα παιδιά για την υποστήριξή τους.

χαχαχααααα... και βέβαια όχι... ήρθα μόνο και μόνο για εσάς.. 😀
Τώρα αν βγάλαμε την ίδια φωτο.. απλά τα πνεύματα μας συναντήθηκαν... 😁

Εννοείται και κάνω πλάκα και το ξέρεις. :)

εννοείτε... ξέρω πόσο καλά παιδία είστε.. κι αυτό μετρά μόνο για μένα...
είναι πολυ σπάνιο να βρεις καλους ανθρώπους..και είμαι πολύ χαρούμενος για αυτό..

Και εμείς (τόσο εγώ όσο και η Αννα και η Μαρια ειμαι σίγουρος) είμαστε πολύ χαρούμενοι που γνωρίσαμε πραγματικούς ανθρώπους. Σας ευχαριστούμε όλους και έναν έναν προσωπικά.

Δεν χρειάζεται να γράφω ονόματα βάζοντας βελάκια σε πρόσωπα, μα ξέρετε όλοι σας ότι είστε άξιοι σεβασμού και αναφοράς για να γίνουν κάποιοι άνθρωποι, καλύτεροι.

Σας ευχαριστώ πολύ.

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63747.88
ETH 3130.43
USDT 1.00
SBD 3.89