Nigdy nie jest za późno.

in #sport6 years ago (edited)

Czas zmotywować się do działania. W ostatnim czasie troszeczkę się rozleniwiłem i przestałem uprawiać sport. Powyżej umieściłem kalendarz z zaznaczonym dzisiejszym dniem. Dzień ten jest wyjątkowy, ponieważ zdałem sobie sprawę jak szybko można stracić sylwetkę, na którą tak długo się pracowało.
1773346.jpeg
tytr.jpg
Forma kiedyś.
1773346.jpeg

SHU_1Y7WL2.jpeg
ujtyuytu.jpg
Forma teraz.
1773346.jpeg

Czasami sami nie zdajemy sobie sprawy, jak bardzo marnujemy swój czas. Gdy coś nam przeszkadza, staramy się to maskować. Większość ludzi, zamiast rozwiązywać problemy, zamiata je pod dywan lub odkłada na później. Moje zdanie jest takie, jeśli poddajemy się w sporcie w pracy czy innych czynnościach, które są lub były dla nas ważne to sprowadza to nas na złą drogę. Chcę przez to powiedzieć, że istnieją osoby, które zamiast dbać o siebie, tak jak to robiły kiedyś, starają się maskować swoje niedoskonałości.

I tu podam przykład.

Są osoby, które wolą ubrać 2 bluzy i nadal mieć kompleks z powodu szczupłej sylwetki i wstydzić się w lecie. Raczej nie tędy droga pora zwalczyć problem w inny sposób i zacząć trenować. /Głównie mężczyźni w tym przypadku/
Ale spokojnie: ) Dla Pań też coś mam. Bielizna wyszczuplająca nie ukryje niedoskonałości na basenie czy na plaży. Pora wziąć się do pracy lato zbliża się dużymi krokami.

Nie wolno sobie wmawiać, że jest zbyt późno by zacząć. Nigdy nie jest za późno by ruszyć się z domu i popracować nad sobą. Chodź nie koniecznie. Nie potrzeba siłowni, by spalić brzuszek i wiem to z własnego doświadczenia. Wielu ludzi zaczyna, ale szybko odpuszcza, bo nie widzi efektów. Same dobre chęci nie wystarczą, musimy być głodni sukcesu, musimy o niego walczyć. Nic samo nie przyjdzie im więcej wysiłku i pracy włożymy w pracę nad sobą, tym więcej pozytywnych skutków odczujemy. Nawet możecie sobie nie zdawać sprawy, ilu ludzi bierze z was przykład. Na poniższym zdjęciu jestem cięższy o 15 kilogramów od dnia, w którym zacząłem trenować. Może efekt nie jest imponujący, ale trzeba piąć się wyżej i iść do przodu.

Od dzisiaj będę starał się przynajmniej 2 razy w tygodniu pokazywać moje sportowe pasje i dzielić się nimi.
Mam nadzieję, że ktoś chodź troszkę, poczuje się zmotywowany do działania, życzę powodzenia: )

Sort:  

Dobra, ten tekst mi sie podoba. Tak trzymaj

Bardzo dobry artykuł :) Lecz przez znacznie większe zainteresowanie tagiem niż podejrzewałem jestem zmuszony rozdzielać głosy o niższej wartości.

Dzięki: ) I tak dostałem więcej, niż oczekiwałem, liczy się gest.

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 62423.21
ETH 2897.82
USDT 1.00
SBD 3.56