You are viewing a single comment's thread from:

RE: My Most Memorable Match | Czech Rep. vs Netherlands 3:2

in #sportstalk5 years ago

EURO 2004 je obecně můj oblíbenej mezinárodní turnaj. Možná proto, že je to naposledy, co třeba takový angličani hráli pěknej fotbal :D

Sort:  

A loni se ti nelíbili? Jo no, EURO 2004 bylo prostě TOP. Vlastně tam byl jeden takový antický škraloupek, finále ČR-Portugalsko mohlo být oslavou totálně ofenzivního fotbalu a tam by mi bylo i jedno, jak by to dopadlo, dostat se do finále se nepoštěstí jen tak každé generaci našich čutálistů.

Hele ani ne. Časem šli níž a níž... EURO 2004 se fakt povedlo. Fotbal byl super - portugalci, angličani i češi stáli za podívání a nakonec to ještě celý překvapivě vyhráli řekové. Ten turnaj mě fakt bavil, i když samozřejmě chvíli byla ta pachuť z toho, že to nakonec vyhrálo Řecko. :) Je to vlastně asi jedinej turnaj, kterej bych si zpětně pustil v televizi. Ne že by ostatní turnaje nestály za nic, ale EURO 2004 mělo svoje velký kouzlo

Já tu pachuť mám pořád, to nezmizí.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64038.31
ETH 3137.77
USDT 1.00
SBD 3.86