Binance Suspended?

in #steem6 years ago (edited)

Binance'e girmek istedim ama wallet suspended diyor. Neden böyle diyor bir fikri olan var mı arkadaşlar?
Steemleri çekmek istiyorum trade yapmak için fakat bir kaç gündür hiç bir şey yapamıyorum.
Bu konuda bir açıklama var mı? Biliyorsanız atabilir misiniz rica etsem?

I wanted to enter Binance, page said they suspended the wallet. Do you have any idea why they say that?
I want to take the steams I have, to trade I can not do anything. It is like this for few days.
Is there any explanation for this? Can you share it if you know please?

Screenshot_315.png

Sort:  

Geçen gün şüpheli alım satım işlemi tespit etmislerdi güvenlik amacı ile işlemleri durdurmuslardi sanırım herkes tekrar bir güvenlik anahtarıyla girmesini istemişlerdi bununla ilgili yazılar vardı iki gün once

Ben de aynı konuda bit şeyler yazmayı düşünüyordum. Hocam geçen ki blockchain çökmesinde askıya alınmıştı. Kalmış öyle. Bittrex açık.

Yazarsanız çok iyi olur

2 gün kadar önce binance "bakım" açıklaması yapmıştı. Bir süre bu tip şeyler olacak, uzun süreceğini sanmıyorum.

Bir kaç gündür böyle sanırım, bir an önce bitsin al-sat yapamıyorum acaba ne kadar sürecek

Coin Marketplace

STEEM 0.25
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 62432.37
ETH 3003.22
USDT 1.00
SBD 3.78