Steem Gece Pump Mu Yedi?

in #steem6 years ago

Screenshot_324.png

Grafiğe baktığımızda gece 2 civarlarında biraz fiyatının arttığını görüyoruz. Bir ümitle daha da artar diye bekleyenlerdenim.
Ama görünen o ki steem bir süre daha buralarda takılacak.

Biliyorum ocak aylarında artacak diyorlar. Fakat ocak ayına kadar bekleyecek durumda olmayanlar elbette vardır, benim gibi mesela.

3$ olunca çekeceğimi söylemiştim fakat şu anda 2 $ civarlarında bile çekecekmişim gibi gözüküyor. Zamanım gittikçe daralıyor. Bu ay sonunda veya bir sonraki ayın başında paraya ihtiyacım olacağından çekmem gerekiyor.

Bu konu nasıl olacak bilemiyorum.
Şu anda nerelerden kazanıldığını da tahmin ediyorum, steempress, steemhunt ve dlive. Fakat DSound'dan her zaman olduğu gibi kazanamayacağımı düşünüyorum.
Daha önce 25 den fazla podcast atmıştım fakat hiç biri oy almamıştı.

Sanırım orada da Türklere karşı bir ön yargı var.
Nedenini bilmiyorum demek isterdim fakat geçmişte yaşanan dolandırıcılıklar ve abuse'lar yüzünden böyle bir durum söz konusu.

Neyse, görünen o ki steem fiyatı gece ufak bir pumpçık yemiş, o sırada al sat olmuş. Marketteki steem değerlerine bakabilirsiniz. Bir süre birikime devam etmek gerek, 0.10 demeden, 0.20 demeden en azından biriktirmeye devam etmek lazım...

Büyük abilerimiz parasına para katsın biz de böyle bekleyelim...

https://www.worldcoinindex.com/coin/steem

Sort:  

Ben de Diyordum hep 2.5 3 $ olsun satayım diye şimdi 10 Türk Lirasını görse acımıcam satıcam aynı dertten yakınıyoruz sanırım

Bazen tek bir borsada artış görülüyor, diğer borsalar zaten ayak uydurmuyor. Hem likid Steem / SBD olacak hem de o borsada hazır olacak hatta açık satış emri olacak vb. gerçek bir büyüme olmadan satabilmek pek mümkün değil.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63732.43
ETH 3135.73
USDT 1.00
SBD 3.83