STEEM BOT NEDİR?

in #steem6 years ago (edited)

       Steemit'te gün geçmiyor ki yeni bir şey öğrenmeyelim. Steemit sitesinin özellikle Türkçe sayfa destekli olmaması benim gibi İngilizcesi zayıf kişileri etkilese de, sistemi kavramış hızlı öğrenmiş bir çok kişi benim gibi yeni öğrenmeye başlamış kişilere yardım etmektedir. Şu günlerde en çok duyduğum ve öğrenmekte güçlük çektiğim sıkıntı ise herkesin dilinden düşürmediği STEEMIT BOTları.                                                                                                                  

           Steemit botları yaptığımız paylaşımlardan upvote almamızı sağlayan bu şekilde sitedeki profil puanımızı yükseltmemize yardımcı olan, profil değerimiz arttıkça daha çok kazanmamızı sağlayan botlar diye öğrendim. Konuyu teorik olarak anlayabilsem de pratikte uygulayabilmek adına aşağıda ki sorularıma cevap verebilir misiniz?

  1. Steem Botları nereden bulabiliriz?
  2. En iyi Steem Botlar hangileridir?
  3. Almak istediğimiz Steem Botların ödemesi nereden ve nasıl yapılmaktadır?
  4. Her paylaşımımız da Steem Bot almak gerekiyor mu?

        Steem bot hakkında bilmemiz gereken ip uçlarını yorum olarak belirtirseniz. Ben ve benim gibi bilmeyen kişiler için çok yararlı olacaktır. Teşekkürler.

Sort:  

ben sana bildiğimi belirteyim. steembotların zamanlı olarak gösterildiği bir site var. hızlıca onlara sbd gönderiyorsun ve senin yazını upvoteluyorlar. aşağıdaki siteye gir yapamadığın birşey olursa yoruma cevap yazarsın :)
https://steembottracker.com/

  1. en iyi steem bot diye birşey duymadım varsa da bilmiyorum, hepsi güzelce upvote yapıyorlar :D
  2. her paylaşımında siteden upvote alman gerekiyor.

merhaba,

merak ettiğim tüm soruları sormuşsunuz.benim merak ettiğim ilave bir şey var.gerçekten bu kadar uğraşıya değer bir kazanç oluyor mu?

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 69746.86
ETH 3747.17
USDT 1.00
SBD 3.80