Sort:  

Skoro filmik po polsku to czemu nie zachęcić polskim tytułem czy opisem?

wcześniejsze filmy które wrzucałem po Polsku z polskim tytułem nie wzbudziły specjalnie uwagi dlatego chciałem spróbować w ten sposób, ale chyba dam polski tytuł z informacją, że są też napisy po angielsku.

wcześniejsze filmy które wrzucałem po Polsku z polskim tytułem nie wzbudziły specjalnie uwagi dlatego chciałem spróbować w ten sposób, ale chyba dam polski tytuł z informacją, że są też napisy po angielsku.

wcześniejsze filmy które wrzucałem po Polsku z polskim tytułem nie wzbudziły specjalnie uwagi dlatego chciałem spróbować w ten sposób, ale chyba dam polski tytuł z informacją, że są też napisy po angielsku.

wcześniejsze filmy które wrzucałem po Polsku z polskim tytułem nie wzbudziły specjalnie uwagi dlatego chciałem spróbować w ten sposób, ale chyba dam polski tytuł z informacją, że są też napisy po angielsku.

oj, coś mi się zwiesiło xd

Czy myślisz, że lepiej by było umieścić film jako całkowicie polski?

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 65999.51
ETH 3019.75
USDT 1.00
SBD 3.71