Planina Tara

in #steem5 years ago

Pozdrav ljudi :)

Ako biste me pitali šta više volim, da idem na zimovanje ili na more leti, ne bih baš znao šta da odgovorim. Lagao bih ako bih rekao da više volim da budem na plaži i sunčam se nego da uživam u pogledu na prelepe pejzaže koje nam donosi zima. Ipak, obrnuto bi takodje bila laž. Pošto veoma volim plivanje, ne mogu da dočekam da počne leto.

20161227_112933.jpg

Ne znam da li je tako samo u mom slučaju, ali za mene nije razlika samo u vremenu. Razlika je mnogo veća, potpuno drugačije raspoloženje i osećaj koji dobijem na zimu. Sve je nekako mirno, osećam kao da priroda spava. Pošto smo mi ljudi deo prirode i ja počnem da se osećam na sličan način. Sve je mirno i tiho. Postajem senzitivniji i emotivniji tokom zime. Praznici koje provodimo sa našim voljenim i bliskim ljudima u toplini našeg doma čine da se osećamo sigurno i daju nam do znanja da uvek ima ljudi koji brinu za nas i koji će biti na našoj strani u svakoj situaciji, naša porodica.

20161227_112848.jpg

Srećom moja zemlja ima da ponudi prelepa mesta za posetu tokom zime. Moja omiljena mesta bi bila planine Zlatibor i Tara. Jednostavno ima nešto specijalno u vezi njih. Bio sam malo dete kada sam prvi put išao tamo. Kada sam imao 6 godina otišao sam na Zlatibor sa bakom i veoma mi se svidelo. Nakon toga išao sam na Zlatibor sa mojim prijateljima iz škole nekoliko puta i svaki put ova planina bi mi se dopala sve više i više. Mislim da sam imao 9 godina kada sam prvi put otišao na Taru sa mojim drugarima iz osnovne škole i učiteljicom. Samo godinu dana kasnije, došao sam ponovo sa svojim plivačkim klubom kako bih odradio pripreme za predstojeću sezonu.


Поздрав људи :)

Ако бисте ме питали шта више волим, да идем на зимовање или на море лети, не бих баш знао шта да одговорим. Лагао бих ако бих рекао да више волим да будем на плажи и сунчам се него да уживам у погледу на прелепе пејзаже које нам доноси зима. Ипак, обрнуто би такодје била лаж. Пошто веома волим пливање, не могу да дочекам да почне лето.

20161227_112933.jpg

Не знам да ли је тако само у мом случају, али за мене није разлика само у времену. Разлика је много већа, потпуно другачије расположење и осећај који добијем на зиму. Све је некако мирно, осећам као да природа спава. Пошто смо ми људи део природе и ја почнем да се осећам на сличан начин. Све је мирно и тихо. Постајем сензитивнији и емотивнији током зиме. Празници које проводимо са нашим вољеним и блиским људима у топлини нашег дома чине да се осећамо сигурно и дају нам до знања да увек има људи који брину за нас и који ће бити на нашој страни у свакој ситуацији, наша породица.

20161227_112848.jpg

Срећом моја земља има да понуди прелепа места за посету током зиме. Моја омиљена места би била планине Златибор и Тара. Једноставно има нешто специјално у вези њих. Био сам мало дете када сам први пут ишао тамо. Када сам имао 6 година отишао сам на Златибор са баком и веома ми се свидело. Након тога ишао сам на Златибор са мојим пријатељима из школе неколико пута и сваки пут ова планина би ми се допала све више и више. Мислим да сам имао 9 година када сам први пут отишао на Тару са мојим другарима из основне школе и учитељицом. Само годину дана касније, дошао сам поново са својим пливачким клубом како бих одрадио припреме за предстојећу сезону.


Sponsored ( Powered by dclick )

dclick-imagead

Sort:  

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by markex from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Coin Marketplace

STEEM 0.36
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70446.49
ETH 3571.68
USDT 1.00
SBD 4.73