Srećni praznici!

in #steem5 years ago

Pozdrav ljudi,
2019 već kuca na naša vrata i ja sam shvatio da još uvek nisam okitio jelku. Odlučio sam da napravim kratku priču kako sam to uradio kroz niz fotografija.

1a.jpg

Ovo je krajnji rezultat. Hajde da se bacimo na posao.

1b.jpg

Prvo sam morao da spustim sve ukrase i jelku sa tavana. Pošto imamo 2 jelke morao sam da se odlučim za jednu i odlučio sam da to ove godine bude manja jelka.

2.jpg

Pre nego što sam počeo sa otpakivanjem, morao sam da nađem mesto gde ću da stavim jelku. Ovaj ćošak sobe je delovao kao idealno rešenje.

3.jpg

Pošto sam ove godine kitio manju jelku, odlučio sam da je stavim na stolicu kako bi mogla lepo da se vidi.

4.jpg

Vreme je da počnemo sa otpakivanjem.

5.jpg

Kada sam je otpakovao shvatio sam da fali deo. Setio sam se da se manja jelka sastoji od dva, a veća od tri dela.

6.jpg

Nije mi se baš išlo do tavana tako da sam prvo uradio sve što sam mogao sa donjim delom jelke i postavio ga na postolje.

7.jpg

Nakon što sam je postavio, razgranao sam donji deo i pokušao da učinim da izgleda što je bolje moguće.

8.jpg

Nisam želeo da počnem sa dekorisanjem donjeg dela dok ne odem po prvi. Tako da sam se vratio na tavan i uspeo da nađem gornji deo.

9.jpg

Nakon što sam ih spojio stavio sam jelku na stolicu kako bih video da li moram da je stavim na nešto više. Međutim ovako mi je izgledalo sasvim dobro.

10.jpg

Odabrao sam neke od ukrasa koje sam želeo da koristim ove godine. Iskoristio sam otprilike desetinu.

11.jpg

Dopadalo mi se kako jelka izgleda ali sam rešio da ipak dodam još ukrasa.

12.jpg

Ukrasi koje sam odlučio da dodam.

13.jpg

Ovo već izgleda mnogo bolje po mom mišljenju. Možda sam malo preterao sa ukrasima ali bolje da ih je više nego da ih manjka.

15.jpg

Uuups. Izhleda da je neko slomio ukras za vrh jelke. To definitivno nisam bio ja. Izgleda da ću morati da koristim stari ukras.

16.jpg

Vreme je za još detalja.

17.jpg

Ovde je jelka već izgledala veoma lepo, ali moj telefon jednostavno nije mogao da je fokusira kako treba. Pokušao sam da uslikam desetak puta i verovali ili ne ovo je najbolji pokušaj.

18.jpg

I kao šlag na tortu, rešio sam da dodam svećice.

19.jpg

Ovo mi je omiljeni deo posla. Nadam se da će živci koje izgubim dok ovo odmotam biti vredni krajnjeg rezultata.

1a.jpg

Trud se definitivno isplatio. Vreme je da se opustim na kauču i da uživam, nakon što napišem post za Steemit naravno.
Srećni praznici.
Tu amigo @markex <3


Sponsored ( Powered by dclick )

dclick-imagead

Sort:  

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by markex from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.13
JST 0.031
BTC 61372.29
ETH 2888.95
USDT 1.00
SBD 3.62