You are viewing a single comment's thread from:

RE: @phortun´s Monday tipping contest #3: guess the price of Steem and win SBI

in #steem5 years ago (edited)

Hah ked si spominal v komente tento tvoj tipovaci kontest, tak sa konecne znova zapojim :)

Tipujem 0,574 centis :D Som si 100% isty, tak to pisem v textovom formate, nech to hajzli nemozu odpisat alebo ma zhoda/zdola len tak lahko useknut :DD

Sort:  

Jak že jsi to říkal, že ti účastnící v contestech nečetli pravidla? :D

Pravidlo číslo 1: Please round your guess to 3 decimal digits (for example: $0.567).

A napiš to prosím tě normálně číslem, nikdo od tebe opisovat nebude :D

😂😂@matkodurko ale velký LOL😂

:DDD

Nevedel som, ze to vyjde na javo takto skoro :DD som odvcera zmenil moju Steemit taktiku...nic necitam a postujem len appics abo Dtube :D

Haha to som len srandoval s tym ze sa bojim, ze budu odo mna odpisovat :D som sa nudil v robote, zmenim to :D a pravidla som fakt necital, srry :DD Busted and not ashamed! :D

Ty mas aspon lepsi design contestu...ze okrem vysvetlovania pravidiel nemusis aspon citat vsetky tie posty :D

Taky mám v pravidlech "no editing", ale možná ti udělám výjimku, kvůli tomu půstu :D

:DDDD vzdavam sa :D

A post som skoncil vcera vecer, to postujem s oneskorenim, bo edit vzdy robim na druhy den :D ale inak pocas toho postu som bol fakt osprosteny..a teraz som tiez z toho kolko vkuse jem :D

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63091.31
ETH 3172.78
USDT 1.00
SBD 3.81