Sort:  

Op op, malo nas je al nas ima! Eto sad znas da nisam auto nego car :D Tako izgledaju. Bit ce interesantno vidjet oce li whaleovi reagirat ili ignorirat. Berniesanders bi ih mogao dobro educirati.

Zasto ne postas cesce? Vidim da si vec dugo ovdje, stovise jedan od prvih.

Zasicenje, kad 2 godine skoro svaki dan kad napišeš nešto a da nije shitpost dođe do zasicenja. Sad sam više aktivan na Steem Monstersima nego na bloganju. Ovisi do inspiracije ovih dana ajmo rec i kolicini igara kojih odigran :)

Skroz te razumijem. Svako tolko me opali val negative pa se pitam jel se uopce isplati postat kad rijetko tko stvarno procita post al uglavnom si lupim samar i krenem tipkat dalje.

Cudno da te nisam sreo na Steem Monstersima jos. Moguce da nisam ispratio. Dokle si dosao prosle sezone?

S obzirom da su mi karte za gold levelirane Champion 3 nije loše. Nekako mi je preskupo dizat karte na maksimum zasad, pay2win jbg.

Ja sam tamo zavrsio u prosloj sezoni al ovu se mucim izac iz golda sto mi je pre cudno. Istina, sad dok je tak jeftin Steem se ne isplati uopce trosit na karte. Ja ih samo prodajem kako ih dobim, a kad poraste cijena cu ih se nakupovat opet.

Haha tako je meni bilo sa tebon xD skuzia san nakon par miseci haha

E da, zanimljivo je to, iako ja sam uvik gleda Steem ka global community, skoro da nije bitno iz koje smo države jer svi smo u biti steemeri ako komuniciramo na engleski.

Istina, al super mi je svako tolko nabasat na nekog naseg ovdje. Da nas je barem vise. Odnosno da smo barem jaci :D

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 63724.53
ETH 3071.11
USDT 1.00
SBD 3.98