All you need is...

in #steem6 years ago

A #steem #blockchain account and #love, obviously. ;-)

#zappl https://zappl.com

Forget Twitter where you need to pay for more exposure. Steem powered, gets you exposure and that might get you even some payout.

Sort:  

Ik hoop een deel van mn volgers op Twitter enthousiast te maken voor Steemit en dan uiteindelijk Twitter links te kunnen laten liggen. All you need... is followers and steempower :)

Goede strategie. :-)
May the steempower be with you!

Robert ten Brink couldn't have said it better ...

Yeah man, all you need is love and a little bit of Steem! :-)

zo is dat .
zappl, dtube, dsound, steemit...

En Steepshot, Utopian en een forum! :-)

Aangezien je op Utopian jou eerder gecreëerde posts, die je op Github plaatste, kan importeren zou dat een snelle overstap kunnen zijn...
RIP Github
Eens de grote instagram addicts beseffen dat ze iets kunnen verdienen aan hun uploads... bye bye instagram, welcome Steepshot

Utopian mag ik mij nog in verdiepen. Lijkt mij ook een geweldige toepassing.

En, Steepshotten doe ik ook al, is tof, zelfs zo in het begin al.

how about sing a parody of this next time
with your guitar and all
and then join open mic man

Promise Ivy, I will join Open Mic at least one!

I'll count on that :P
only once?
zullen wij iets samen doen?
Ik kan ook guitar spelen maar dan acoustisch en basic
wat denk jij?
tweet mij iets? haha

We zullen zien Ivy. :-)

posted is beautifull and usefull. thank you

Coin Marketplace

STEEM 0.24
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 61388.48
ETH 2984.48
USDT 1.00
SBD 3.65