Last call: 2 days and 2 hours until the Steem Meet-up in Rotterdam! Tell me that you're joining us in the comments :-)

in #steem5 years ago (edited)

View this post on Hive: Last call: 2 days and 2 hours until the Steem Meet-up in Rotterdam! Tell me that you're joining us in the comments :-)


Dear reader - Steem has been renamed to Hive since May 2020. My content therefore has moved with me to Hive, and I hope to see you there: peakd.com/@soyrosa.

Sort:  

Sorry ik ben er niet bij ik moet echt veel te veel doen vandaag. Ik had er normaal wel bij geweest als ik gewoon gezond was. Ik ben mn leven aan t herstructureren zodat ik de dingen die ik wil doen zoals dit kan doen. Ik wordt het werken-slapen nogal zat zeg maar.

Posted using Partiko Android

Hey @hans001 - ik snap het! Het is moeilijk om fysieke klachten te combineren met 'leuke dingen' - maar het is wel superbelangrijk om die balans te houden. Ik heb er zelf heel lang over gedaan om uit te vinden hoe dat werkt toen ik een ongeluk kreeg en nog maar om de dag een paar duizend stappen kon lopen. Hoop dat het je lukt en dat je er dan een volgende keer weer bij bent.

Change of location: Café Engels aan het stationsplein! Dus nog dichter bij het treinstation :-)

Posted using Partiko iOS

Als je uit Rotterdam Centraal loopt zie je aan je rechterkant een groot gebouw, op de hoek zit een café herkenbaar aan rood TL licht. Daar zitten we! @alfonzo @pacolimited @artakush @pundito @verhp11. Originele locatie is gesloten vandaag!

Posted using Partiko iOS

Ik spreek ook Nederlands :)

Ha! Wist ik dat al? Wat is jouw link met Nederland(s)?

Posted using Partiko iOS

Weet ik niet of jij dat wist :)

Mijn man :) Hij is een Nederlander. Samen spreken wij alleen maar Nederlands.. Ik heb het gestudeerd aan de universiteit in Leuven. Maar dat is al lang geleden..

Nou ben ik eigenlijk in Vlijmen bij mijn schoonouders. Zondag gaan wij terug naar Zwitserland..

Ha! Wat grappig :D Jammer dat je er precies niet bij kunt zijn zondag! Je was zo dichtbij! :-) Misschien een volgende keer, als je weer in Vlijmen bent, dan regelen we een meet-up rond die data ;-)

If only the distance gave me enough energy to walk, will you be doing livestreams, maybe for the many us.

This is just a social meet-up, so no livestreams. But I know for @steemfest there will be livestreams so you can be there virtually! :-)

Awesome for the tip, should be seeing it.

Hoi. ik kan er deze keer helaas niet bij zijn wegens andere verplichtingen, maar ik kom jgraag een keer naar een meet-up. Weet van Peter (@verhp11) hoe gezellig deze kunnen zijn.

Hey! Ahhh jammer! Ik had erop gerekend dat @verhp11 je gewoon mee zou sleuren ;-) Tot een volgende keer dan! :-)

Heel veel plezier gewenst vandaag en zeker tot een volgende keer. Lijkt me leuk een keer de mensen achter de blogs te ontmoeten.

Yes! Insgelijks!

Posted using Partiko iOS

That looks amazing!! :))

:D It is! Always a joy to meet up with fellow Steemians :-)

Ik ben er wel hoor :-)

Posted using Partiko iOS

Top! :D Tot zondag!

Unfortunately I won’t be able to make it :( Invited for a wedding... you guys enjoy ;)

Enjoy the wedding, until next time! :-)

Posted using Partiko iOS

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64341.19
ETH 3145.13
USDT 1.00
SBD 4.00