You are viewing a single comment's thread from:

RE: My thoughts about STEEM as a creator / PL: Moje przemyślenia o STEEM z punktu widzenia twórcy

in #steem6 years ago

Z czytaniem jest roznie, czasem daje glos w ciemno bo znam osobe i wiem, ze warto a potem wracam do czytania, albo zapominam jak duzo roboty :) Serio, ludzie tu przychodza bo mami ich wizja zarobku a zostaja dla spolecznosci, tak bylo ze mna przynajmniej. Fajnie, ze ci sie podoba :)

Sort:  

Wiem, mam tego świadomość, tak samo jak pisałem o tym po części w poście, tak też w komentarzach. Wizja zarobku ma swoje zalety jak i wady, ale ogólny rozrachunek mam nadzieję wychodzi na plus :) No i mam nadzieję, że nie tylko mi się tu podoba, ale podejrzewam że skoro już tu jesteś to pewnie Tobie też się podoba ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 61674.06
ETH 3067.94
USDT 1.00
SBD 3.81