You are viewing a single comment's thread from:

RE: STEEM Food Tours #11: QQ Fresh Grill Burger - Penang, Malaysia

in #steemfoodtours6 years ago

Kali ini benar benar membuat saya lapar, kirimkan ke aceh satu porsi sahaja, saya doakan makanan ini menjadi pemenang untuk contest ini, jangan lupa bagi saya burgernya kalau berjaya jadi pemenang ok @legendchew

Sort:  

@mrday boleh "print out" burger tersebut dan merenung sampai kenyang. 😆

ha ha ha ha ha ha, saya bisa kollapse kalau makan kertas printer

Boleh bakar. Rasa macam "grilled". Bergurau sahaja. Bila-bila masa @mrday ke sini. Saya akan ajar dan belanja di tempat tersebut. 😁

hahahahahhaha, tak apa, kalau uang saya sudah banyak di wallet, saya nak kesana jumpa dengan anda untuk makan burger juga chewer of legend

Suatu hari nanti kita akan berjumpa. 😆

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63475.87
ETH 3121.13
USDT 1.00
SBD 3.87