Sort:  

hahaha多謝Perlia你的留言TT 本來有好東西想介紹的,可惜搞錯了,搞到要刪除post😭 不過我很快就會再upload XDDD
真的嗎???你朋友去了那裏!!哈哈哈好開心有人喜歡我介紹的地方!!😍 請幫我謝謝你的朋友哦!不用謝我哦,好東西一定要跟大家分享❤️

等你再介紹啊,朋友們都超喜歡你介紹的香港地方啊😍😍她們叫我「謝謝你」呢。期待你再有其他地方介紹啊~

她們說上次你介紹的手工皂很不錯呢(小朋友也可用呢,超正),都送我幾舊皂,還未使用~Lush還未用完😘😘

hahaha也很感謝她們呢!❤️ hahaha其實這次我想介紹app, PICNIC, 真的好好用!!
哇!真的?她們也有用那個手工皂!!!😆 hahaha慢慢用!你也會喜歡的!

佢地啲小朋友都系同我一樣有濕疹😭😭,天氣一轉就是十分煩惱了~但聽佢地講你介紹果隻牌子都唔錯👍🏻👍🏻

不過我未敢試,看看過埋Summer先試,自己皮膚在Summer超容易出事😭😭但你有無試過用?😂😘

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63173.85
ETH 3147.56
USDT 1.00
SBD 3.87