Kargotürk Logo Çalışmamız

in #steemit6 years ago (edited)

Kargotürk için yaptığımız güzel bir çalışma oldu, yaklaşık 86 saat boyunca logolar üzerine çalıştık. Toplamda 10 logo çalışması yaptık. Kendilerine başarılar diliyorum. 


Bu kadar çalıştık biraz lafa dinlemenin zamanı geldi diye düşünüyorum tüm yıl boyunca tasarım yapıp çalıştık, 1-2 hafta ara verip tekrardan çalışmalara başlayacağız inşallah. Yazamadan duramıyorum burayı para kapısı olarak görmüyorum sizinle paylaşmam beni mutlu ediyor.

sağlıcakla...

Sort:  

Go here https://steemit.com/@a-a-a to get your post resteemed to over 72,000 followers.

Congratulations @biduma! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 1 year!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 65229.52
ETH 2946.17
USDT 1.00
SBD 3.67