Kako postaviti ciljeve u 10 Koraka | Borna Zuber CILJEVI

in #steemit4 years ago

Pitate se Kako postaviti ciljeve? U ovom Videu ću objasniti u 10 Koraka kako Postaviti CIljeve!
Ako si postavljate ciljeve ili ako nikad niste postacvljali ciljeve u ovom videu će te naći korisne savjete o tome kako postavljati ciljeve u životu.

phonto (12).jpg

Pozdrav svima ja sam Borna Zuber i započeo sam ovaj kanal u srpnju 2019 tako da je ovo tek početak; SUBSKRAJBAJTE da bi podržali kanal i dobili još cool videa od mene.

Često sam se pitao kako ljudipostižu ciljeve koje si zadaju i dal ja mogu postići svoje ciljeve, a kada sam počeo čitati knjige o osobnom razvoju naletio sam na jako puno korisnih informacija i ideja o tome kako lakše postići svoje ciljeve.

CIlj ovog kanal je pomoći ljudima da uspiju životu.
Teksam krenuo sam ovakvim videima u kojima dajem ljudima korisne savjete i ovo je prvi ikad video u obliku Top 10 Liste, bit će vam preglednije i lakše sa proći materijal.

Razlika od prošlog Videa je što Plan za Content vezan za ciljeve koje imam, ali i ne objašnjava kako si postaviti ciljeve. Svejedno si pogledajte koji vas još videi očekuju na ovom kanalu:

PLAN CONTENTA za 2020:

...

phonto.jpg

A da bi se lakše kroz ovaj video orijentiali ovdje je popis 10 Koraka Kako postaviti ciljeve:

Zašto Postavljati Ciljeve 01:34

  1. Postavite Ciljeve 030:55
  2. Pišite Ciljeve 11:41
  3. Kratki / Srednje / Dugoročni CIljevi 14:39
  4. Komadanje Velikih Ciljeva 20:29
  5. Napravite TO DO Listu 25:19
  6. Sistem Kazne i Nagrade 27:38
  7. Podsjećajte se na svoje ciljeve 31:10
  8. Povećajte svoje ciljeve 10 Puta (10X) 36:11
  9. Vračajte se i Mjenjajte svoje ciljeve 39:11
  10. Podjelite svoje ciljeve & Pomozite Drugima 40:37
    Moj GLAVNI CILJ za 2020 = 39:11

Isprobajte, siguran sam da će vam sa vremenom postati lakše postavljati ciljeve i da će te izvuči veliku korist od toga.

Meni se puno toga promjenilo u životu od kad si postavljam ciljeve i nadam se da ćese ivama život promjeniti na bolje i nadam se da je ovaj popis stvorio bar malo jasnoće i da ćevam pomoči.

Jako bi me interesiralo ako bi miostavili komentar ako ste:

a) nikad niste postavljali ciljeve
b) isprobali ste neke od koraka
c) imate pozitivna iskustva sa prakticiranjem postavljanja ciljeva

Hvala još jednom što gledaš moje videe, stvarno mi puno znači što si tu na mom YouTube Channelu I evo nadam se da te zanima kuda će ova priča još ići. Definitvno SUBSKRAJBAJ ako želiš gledati još mojih videa!

U prolazu baci neki lagani Lajk I naravno ako imaš bilo kakvih pitanja slobodno ostavi u komentarima.
Ako te zanima više o meni imam vlogove o tome čime se bavim na dnevnoj bazi, pokušavam naučiti što više, unaprijediti se i jedna od glavnih ideja kanala je pomoći drugima, tako da ćemo se fokusirati ina to, ako te to zanima definitivno preporučam da pogledaš Playlistu Pathway to Success tj. Put do Uspjeha:

...

I naravno na YouTubu se radi o ljudima, tako da ako znaš nekog a da bi ga interesirao ovakav Kanal slobodno mu reci za mene, Sheraj video I slobodno me dodaj na drugim društvenim mrežama:

FACEBOOK- POWERBALLS stranica- Prodaja Proteinskih kuglica:
https://www.facebook.com/Powerballs-1...
INSTAGRAM: zuber_borna
https://www.instagram.com/zuber_borna/
LINKEDIN: Borna Zuber
https://www.linkedin.com/in/borna-zub...
TWITTER: @BornaZuber
https://twitter.com/BornaZuber
Koristim I SNAPCHAT i TIK TOK za kraće videe
STEEMIT za mini Blogove @BornaZuber
https://steemit.com/@bornazuber
BLOG(Under Construction):
http://myptsjourney.blogspot.com/

Hvala Vam svima što ste tu,
Vidimo se u sljedećem videu :D

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60913.71
ETH 2919.21
USDT 1.00
SBD 3.71