[PL/ENG] Mój pierwszy tydzień / My first week!

in #steemit6 years ago

[PL]Witajcie Steemowicze, niedługo mija mój pierwszy tydzień działalności na tym portalu, co mnie bardzo cieszy. Postanowiłem więc, że podsumuję to, co do tej pory  "osiągnąłem" :)


Suche liczby wskazują, że zaobserwowało mnie 146 innych osób na tym portalu, co jest całkiem sporą liczbą osób, czysto matematycznie dzienny przyrost wskazuje 20 osób, co mnie bardzo cieszy. 

Zarobki są mizerne, ale wspomnę o nich, z postów jest 0.14 Steem Dolara (na obecną chwile). Wszystko co zarobiłem przeznaczę na steem power, jeżeli to możliwe. 

Łącznie zbierając wszystkie posty + komentarze + odpowiedzi, stworzyłem 38 wpisów + ten co piszę obecnie. Co jest nawet niezłym wynikiem, - znowu - czysto matematycznie, jest to 5 wpisów dziennie, chciałbym jednak, żeby liczba ta rosła systematycznie do przynajmniej 10-15 wpisów dziennie. 

Podczas tworzenia mojej osoby w tym serwisie nagrałem jeden film, umieściłem go w serwisie Dlive, przyjął się on bardzo dobrze, ponad 100 wyświetleń, postanowiłem więc niedługo ruszyć z przygotowaniami do streamowania! :) 

Przez ten okres poznałem bardzo dużo miłych ludzi, niektórych z nich obserwuje - serdecznie polecam każdy blog z mojej list, warte uwagi. :) - To grono cały czas będzie się powiększało, co chwila do naszego serwisu dochodzi jakaś nowa osoba która ma inny oryginalny pomysł na siebie! :) 


To tyle, dziękuje za przeczytanie i za każego upvota i followa :D Do następnego.[PL]

[ENG]Hello Steemians, soon passes my first week of business on this portal, which is very happy me. So I decided to summarize what I have so far  "I have reached ":)
 
The dry numbers indicate that it has observed me 146 other people on this portal, which is quite a large number of people, purely mathematically daily growth indicates 20 people, which makes me very happy. 
Earnings are bleak, but I'll mention them, with posts being 0.14 Steem dollar (for the current moment). All I have earned will be the Steem power, if possible. 
Total collecting all Posts + comments + replies, I created 38 entries + This is what I write out. What is even a good result,-again-purely mathematically, it is 5 entries per day, but I would like to increase this number systematically to at least 10-15 entries per day. 
When I created my person on this site I recorded a movie, I placed it on Dlive, it took very well, more than 100 views, so I decided to soon move with the preparations for streaming! :) 
Through this period I met a lot of nice people, some of them observed-I heartily recommend any blog with my letter, noteworthy. :)-This bunch all the time will be expanded, every moment to our service comes a new person who has another original idea for myself! :) 

It's so much, thanks for reading and for telling Upvota and Follow :D To the next.[ENG]
Sort:  

Oooo kolego. Raczej idź w jakość, a nie w ilość, opłaci się. Powyżej 3 postów dziennie to już spam. Proponuję też obserwować i poznawać mechanizmy działania platformy, w tym zapoznać się z tagami funkcjonującymi w polskiej społeczności. Pozdrawiam i powodzenia życzę.

popieram w 100%

Dzieki za rade, ale wydaje mi sie, ze do wpisow liczy się rowniez komentowanie postow innych uzytkownikow. Postów na swojej tablicy nie bede dodawal wiecej niz 1-2 dziennie bo ktos już mnie uprzedzil jak to dziala pozdrawiam

Aaa. Rozumiem:) no to inna sprawa, wchodzenie w dialog zawsze mile widziane:)

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.031
BTC 61745.50
ETH 2898.66
USDT 1.00
SBD 3.61