BU nedir steemit ya. TELİF YEDİK

in #steemit6 years ago

1331DACD-44D8-4179-B015-837B5A45D482.png

Son paylaştığım 2 durumdan telif yedim steemitin botları tarafından. Bu nedir arkadaş bişey paylaşamıcakmıyız illa kendimizemi ait olmalı botlara verdiğim 45 steem dollarımda yok oldu lanet olsun sinir ettirdin be steemit

Sort:  

ayy çok geçmiş olsun konularınızı görmüştüm hatta biri trendlere çıkmıştı galiba size ait olmadığı için telif attılar umarım özgün devam edersiniz iyi günler dilerim

Teşekkürederim 🙏 artık özgün paylaşımlarda buluncam 👍

Videoların da başkalarının, az önce gördüm. Hem video senin değil, hem de adamın adını kullanarak yorum yazmışsın Trend olmuş birde. Ne bekliyorsun ki başka ,atmasınlar mı telif ??

Videolar indirip başka bir kanallarda yükleme yapmadım. Video sadece paylaştım onların yapmış olduğu açıklamayı yapıştırdım kendim bişey katmadım yani. Yeni olduğum olduğum için daha yeni içerikler üretmedim.

İşte bunun adına spam diyoruz :)

Hahahah dersimi aldım sanırım. 👍🔫

Bide trendlere girmemin sebebi bot kulandığım için yinede görüşün için teşekürler

kendini başkası olarak göstermemelisin. baaşkasının içeriğini paylaşırken kaynak belirtmelisin. kimlik hırsızlığından dolayı bayrak yememek için.

Çok haklısın. Zaten bu saatten sonra kendi içeriklerimi üretmeye başlıcam. Yeni olduğum için biraz paylaşımda bulundum

Çok üzüldüm diyemem açıkçası. Full spam ve full alıntı, bu kadar kaldığına sukretmelisin kusura bakma :)

Bütün herkes bana kızgın heralde

Kizmakla haklı herkes :)

Hatamın farkına vardım. Artık özgün içerik üretmeye başlıcam👍👌😎😎

Congratulations @dogantunc! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of comments

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

Congratulations @dogantunc! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the total payout received

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.033
BTC 67205.80
ETH 3112.68
USDT 1.00
SBD 3.71