You are viewing a single comment's thread from:

RE: Community Support: Bigger curation rewards, upvote 5 to 100 SBD and competitions for my followers

in #steemit5 years ago

Jsem se díval na film a na megaupvote článek jsem zapoměl :(; Zezačátku jsem byl motivován odměnami. Ale postupem času jsem zjistil, že to je cíl příliš ambiciozní. Dnes jsem na Steemitu spíš kvůli zpětné vazbě a plodné diskuzi, kterou lze v české komunitě rozdmýchat.

Dělám ale i takový experiment. Na účtě @godalys zveřejňuju své technické analýzy některých finančních aktiv - převážně zemědělských komodit. Nevím, zda někdo dělá něco podobného. Myslím, že ne. Proto zkouším, zda se někdo nalodí a k něčemu mé analýzy využije.

Zvažuju ještě třetí účet. Moje stránka na Facebooku - Parliament: the Gathering byla boty detekována jako troll stránka a snížil se jí dosah. Je tam politická satira, ale paroduje i různé pop-culture motivy. Vymyslet a zpracovat různé karty dá trochu práce a všichni, které osobně znám a stránku likely, tak říkají, že se dobře baví. Jen to jsou Češi, pro anglickou veřejnost by některé karty (např. planeswalker naší ministryně Novákové) byly nesrozumitelné, takže to chce nějakým způsobem pozměnit formát. Cílem této stránky by bylo bavit se nad komentářema, rovněž vydělat, tak jako u účtu @godalys. Cílem @greenmask9 je, jen pro shrnutí, získat zpětnou vazbu ke gramatice, pravopisu, sledu děje atd. A občas můžu @krakonos e požádat o nějaké prima informace z historie, což je další benefit.

Sort:  

Myslím si, že pokud by si takhle dělal politickou satyru pro angličany, tak by se to ujalo! Je to doopravdy originální. Také jsem přemýšlel, že bych udělal ještě jeden účet, kde bych dával tipy na krypto, ale potřebuji to co nejvíce zjednodušit, aby to nestálo moc času :-).

Teď při psaní mě napadlo, že bych na to mohl zaúkolovat asistentku :-). Vzít pár dobrých zdrojů, které mají dobrou úspěšnost a dávat je lidem ;-).

Díky za inpiraci.

Na Busy lze pohodlně managovat více účtů. Co se týká článků, tam už to je těžší.

Ptal jsem se jednoho gamera tady na Steemitu, také říkal, že to je zajímavé. Akorát budu muset Idnes vyměnit za BBC, než bude další Hra o trůny :)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 57440.51
ETH 2911.34
USDT 1.00
SBD 3.66