Hesabımın 100. Gününe Özel 20 SBD Hediye Çekilişi

in #steemit6 years ago

DQme4PJXwbLkDJCLfHMTtNDi7uRMenaXSchLD8QGUKbTUG9.jpeg

Merhaba arkadaşlar. Bugün steemd.com sitesinden hesap hareketlerime bakarken hesabımın 100. günde olduğunu farkettim. Bugüne özel bir çekiliş hazırlamaya karar verdim o yüzden.

Çekiliş için 20 SBD ayırdım. Keşke daha fazla yapabilseydim fakat şu an için bu kadar bütçem var maalesef. Umarım ileriki zamanlarda daha güzel sürprizler yapabilirim. Bu arada çekiliş 3 kişiye bölüştürülecek.

Kime Ne Kadar SBD Verilecek ?
Daha fazla kişinin kazanması için 3 kişiye bölüştürmek istedim SBD'yi. Sıralama göre;

  1. Kişi: 10 SBD

  2. Kişi: 7 SBD

  3. Kişi: 3 SBD Kazanacaktır.

Çekilişe Nasıl Katlırım ?
Hesabımı Follow yani takip etmeniz gerekiyor,
Bu konuyu Resteem edip Upvote yapmalısınız,
Bunları yaptıktan sonra yorum olarak Katılıyorum demeniz yeterlidir.
Kurallar
Katılım şartlarına birebir uymanız gerekmekte
İki hesap üzerinden katılmak kesinlikle yasaktır. Sadece bir adet hesabınız için geçerlidir.
Kuralları uygulamayan kişiler çekilişe katılmaya hak kazanamayacaktır.
Çekilişe katılan kişilerin isimleri bir liste oluşturulacaktır. Bunun ardından random bir şekilde çekiliş düzenleyen İyinet Çekiliş Aracı üzerinden isimler yazılarak rastgele 3 kişinin sıralaması belirlenecektir.

Çekilişe en son katılma tarihi 04.04.2018 saat: 23:59 a kadardır, ondan sonra katılanlar geçerli sayılmayacaktır. Çekiliş ise 05.04.2018 tarihinde, saat 21:00'da yapılacaktır. Müsaitlik durumuna göre çekilişi Dlive üzerinden canlı olarak veya gif şeklinde paylaşabilirim.

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61383.17
ETH 2915.78
USDT 1.00
SBD 3.61