You are viewing a single comment's thread from:

RE: Bit Tube platforma na technologi blockchain

in #steemit6 years ago

aha , rozumiem. @marcelina2009 wyjaśniła mi, że różnica polega m. in na tym, że BitTube ma swój własny blockchain, a DTUbe jest oparte jak Steemit, na Steemie - domyślam się więc, że od 'mocy' kryptowaluty zależy opłacalność.

ja ze swojej strony mogę tylko powiedzieć,że DTube wspiera użytkowników dość konkretnie - na własnym przykładzie, za pierwszy lub pierwsze adw wideo nie dostałam nic, a potem za kolejne już z miejsca ok 30 dolców (teraz niestety tego tak nie widać na profilu raz przez to że wartość steema w tym okresie zmalała a potem moje konto zostąło zhakowane ) - co jest super jak na początek. Sądzę, że jest to uwarunkowane jakością filmu, jeśli dtube widzi, że użytkownicy są zainteresowani, 'promuje cię' automatycznie, a to oczywiście zachęca użytkowników bardziej do oglądnięcia kolejnego filmu, skoro już jest 'tyle warty'. To samo zaobserwowałam u https://busy.org/@alphasteem - zobacz, dobrze jej idzie z filmikami, dtube z miejsca płaci ok 30 dolców za jeden post. aczkolwiek tu pisze o tym, że DTUbe ścia/będzie ścinać na promowaniu z 25% na 10%...https://busy.org/@dtube/hf20-activated-dtube-lowers-beneficiary-rewards-to-10

tak czy siak, myślę, że warto się temu przyjrzeć :-)

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 69000.61
ETH 3825.74
USDT 1.00
SBD 3.48