You are viewing a single comment's thread from:

RE: Community Support: Bigger curation rewards, upvote 5 to 100 SBD and competitions for my followers

in #steemit5 years ago (edited)

No vidím, že jsi to přes ty boty vytunil fakt slušně :D Snad nějaké české rybky zaregistrovaly tvé echo a stihly upvotovat před tou smrští :)

Jinak tady na Steemu je status velryby oficiálně od 500,000 SP, což je podle mě (bez vlastní investice) práce na několik let tvrdého, každodenního steemování a networkingu. Ale držím ti palce :)

Sort:  

Stálo to za to. Vykoupil jsem všechno, co mělo ROI alespoň 0 % :-D. Ještě dnes nechám upvotovat článěk o pár dolarů, ať i opozdilci něco vydělají a já se přiblížím plánu :-).

Jinak máš pravdu, že 500000 SP je už celkem zajímavý objem. Uvidíme jak to půjde, nějaké peníze do toho dávám a přibude jich podle toho, jak se bude dařit ještě v ostatních mých aktivitách.

Jsem od přírody soutěživý typ, takže mě hodně láká vylepšit mou angličtinu a získat nejen víc čechů, ale také anglicky mluvících lidí pro můj projekt :-).

Díky za podporu

No jakmile už na tom postu máš celkový upvote o hodnotě jednotek dolarů (a více), tak už na něm nikdo moc přes curation reward nevydělá. Díky tomu echu, co jsi dal dopředu, bylo ideální nastavit autovote, já ho dal na 14. minutu. Od posledního hardforku se tomu kurátorství věnuju víc než dřív, fakt se to vyplatí - zvlášť když máš trochu větší SP (v řádech tisíců a víc). Teď někdy získám denně i 3-4 Steemy jen díky kurátorství...

Jasně, neříkám, že jednou velryba nebudeš :) Pro českou komunitu to bude jedině dobře. Tenhle ambiciózní přístup se mi líbí, takže ti opravdu fandím :) Snad ti to nadšení vydrží.

Díky moc @phortun, jaký používáš nástroj na autovote?

Jinak jsem použil včera boty na resteem a musím uznat, že to hodně pomohlo. Doopravdy si článek přečetli dost živých uživatelů a rozvinula se diskuse. Myslím, že je to také zajímavá investice do propagace a mile mě to překvapilo.

Posted using Partiko iOS

Autovoting si můžeš nastavit v několika aplikacích - já používám steemauto.com - v sekci Fanbase si vybereš autory, které chceš upvotovat, nastavíš sílu hlasu, načasování apod. Pro efektivní kurátorství je autovoting nezbytný nástroj.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 57859.61
ETH 2966.06
USDT 1.00
SBD 3.67