You are viewing a single comment's thread from:

RE: O co kuźwa chodzi w tym steemit?

in #steemit6 years ago

Polubiłem ten, polubię też inne wpisy, choć mój głos nie ma wartości w $ :) (brak Steem Power -dopiero zaczynam przygodę ze Steemit).
Moja propozycja - nie nastawiać się na zarobek.
Też poświęciłem wiele czasu na napisanie kilku większych postów, ale traktuje to jako możliwość podzielenia się (jakąkolwiek) wiedzą ze społecznością Steemit. Do tego rozwój osobisty : nigdy nie pisałem "artykułów" - teraz to robię :) Jestę blogerę yeah! ;)

Sort:  

To tylko takie gadanie, że wcale się tego nie robi dla pieniędzy :D Może w nie największym stopniu, bo gdyby tak było, zrezygnowałabym już po pierwszym wpisie. Dalej będę pisać, i jedynie pozostaje mi mieć nadzieję, że kiedyś się to rozkręci :)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 67828.36
ETH 3810.40
USDT 1.00
SBD 3.66