Tinggalkan aku dengan kekuatan

in #steemit6 years ago

4314928d-b3e7-4874-9ccf-53b8844edb31.jpeg


Abah.. seorang ketua keluarga... telah pergi meninggalkan kami semua.. kenapa perlu terus berduka??? .. pasti abah tidak suka.. kerana telah dititip kekuatan jiwa buat aku dan keluarga.. aku masih punya keluarga.. masih punya mak dan saudara yang perlu aku jaga.. Abah.. pergi dia kerana sampai masa panggilan Allah bersama ketentuan..namun abah.. tinggalkan aku bersama kekuatan... untuk aku terus kuat menempuh kehidupan.. setiap detik nasihat dan pengalaman dalam ingatan.. sesekali ada sesuatu mencuit kenangan.. setiap kali jua doa ku berterusan buat abah.. seorang lelaki seorang insan yang sentiasa beri aku kekuatan... itulah jasa abah yang tak pernah padam... tinggalkan aku bersama kekuatan...

Coretan kenangan buat abah.. Sentiasa dalam kenangan Md Tadjudin Bin Sapie (1948-2018)..


Steepshot_footer2.PNG Steepshot IPFS IOS Android Web
Sort:  

kuatkan semangat kak

@gula2sugus-dde Terima kasih dik.. InsyaaAllah kak ct kuat..

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60955.99
ETH 2884.24
USDT 1.00
SBD 3.63