You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemit, Para, Başarı, Kazanç ve Gelecek Üzerine Fikirler

in #steemix5 years ago

Anlattığınız gibi çoğu kişi buraya para gözüyle bakıyor. Ama buranın keyifli ve kaliteli bir platform olduğunu anlayanlar bir şekilde devam ediyor. Burada asıl olan insani ilişkileri ön planda tutabilmek çünkü burada yalnız ilerlemek sıkar insanı ve soğutur ama iletişimi kuvvetli olanlar buranın keyfine vararak paylaşımlarına devam ederler .

Buranın kalabalıklaşması steemin artmasına bağlı. Steem artmazsa da kendi halimize yazılarımızı paylaşmaya devam ederek buradaki güzel insanlarla keyifle yorumlar ve yazılar yazarak platformun tadını çıkarmaya devam ederiz. Burada yazı yazmaya devam edenler kendileri ve platformda iyi iletişimde bulundukları kişiler için yazıyorlar ve bu bizi mutlu ediyor 😃 yani herşey para değil öyle değil mi 🙃

Platformun geleceği nasıl ilerler bilmiyorum ama burada olmaktan mutluyum 🙂

Sort:  

İnsanların emeklerinin karşılığını her yönden (maddi ve manevi) almasını daima isterim ve desteklerim.

Bunun olmasını çok isterim. Ancak bazen olmaz ve dediğiniz gibi sadece yaptığı işle mutlu olanlar, diğer insanlarla iletişim kurmaktan hoşlananlar, sürekli takip ettiği kişilerin ne paylaşacağını merak edenler kalır. Aslında bir şey yapmaktan ziyade başkalarının yaptıklarından da keyif alanlar burada. Gerçekten bir yazı okuduğum zaman haz alıyorsam, bana başka bir kelime bile öğretiyorsa karşımdaki kişiyi ilgiyle takip etmek benim için bir hobi haline geliyor.

Karşımda bir robot değil, kendi halinde bir insanın düşünceleri beliriyor. Kesinlikle her şey para değil, bilgelik sevgisi.

Burada sayfayı açtığımda kaynım bana şunu yaptı, x siyasetçi şunu dedi, ıvır zıvır bunla yatıp kalktı içeriklerini görmeyeceğimi bilmem beni buraya itiyor. Böyle bir duruma gelirse anında kaçarım. Görmek istediğimi gördüğüm sürece burası benim de mabedimdir. Katkınız için çok teşekkür ediyorum.

Rica ederim faydalı olabilmişsem ne mutlu bana 😃

Sizce steemit platformunun geleceği ne olacak

Bir sihirli kürem vardı o olsaydı bakıp söylerdim steemitin geleceğini ama sihirli kürem @thales7 bin yarışmalarında elden ele geziyor ☺️

Bakalım bu yarışmada

kime şans getirecek?

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63042.71
ETH 3175.48
USDT 1.00
SBD 3.81