Bitqy

in #steemix5 years ago (edited)

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcShf28FwQO4G8C1bvl3-DAa41-j4Bnbxfj8tCLnZ2kepmQsHcIo
https://cdn-images-1.medium.com/max/1000/0*IC_eDvbEpE7j8AWh

İşte 2019 için bir hikaye. Gurur duyduğum bir şey değil. Bunu, yakın zamanda HBO'da yayınlanan dizi olan Black Monday'de 10 dakikaya kadar yazmaya karar vermedim. Bunu hızlı yapmak istiyorum. Ben sadece bir bin yıl büyük bir hata yaptı.

Bu benim her zamanki konu değil. Biliyorum, biliyorum ki, şu anda kim daha fazla sanat ve şiir istemiyor. Hayat harika geçiyor, ama hepimizin içinde yaşayabileceği alternatif bir geleceğe başlamama izin verin. Bu, Neal Stephenson'un yazdığı bir şey değildi. Bu 2017 yılında gerçek ve oluyordu.
Bitqy
Oldukça devrimciydi. Bu, Ortabatıda yaşadığım zamandı. Tanrım, ne kadar özledim.

Bitqy adında bir Cryptocurrency hakkında bir şey duydum. Bitcoin'i duyduktan hemen sonra. Oldukça devrimci görünüyordu. Bunu hayatımda çok kararlı olan birinden duydum ve bugün hala öyle. Ama yaptığım yıkımın nedenini duymak ya da dinlemek istediklerini sanmıyorum. Hey arkadaşım, bunu okuduğun zaman, her şey mantıklı olacak. İşte buradayım.

Bunu duyduğumda Bitqy bayağı iyiydi. Kullanıcılar ve hayranlar çılgına döndü. Amerika'nın E-madeni parası olacak gibi görünüyordu. Pek çok küçük ve orta ölçekli işletme çılgın hayranları dinlemeye ve bunu bir para birimi olarak kabul etmeye istekliydi. Bu, sadece kısa bir sürede gerçekleşen gerçek bir evlat edinme idi.

Tabii ki, Coinbase bana Cryptocurrency ticareti yapmaya başladım. Asla bir stratejim olmadı. Sadece bir zihniyet. Zihniyet satın almak ve beklemekti. Gelecek komşu oldu, neden olmasın?

Sonunda kar görmeye başladım. Sandalyenizden dans karı atlamak gibi. Ama ben asla dışarı çıkmadım. Sadece içeri girip içeri girmeye devam ettim. Bu, tüm ilerlemelerin konuşması ve hangi blockchain, Ethereum ve IOTA'nın kullanılabileceği idi. Ancak kimin umrunda, bu gelişmelerin hepsi herkes için geçerli değil.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60463.70
ETH 2889.42
USDT 1.00
SBD 3.59