QTUM

in #steemix5 years ago

Yavaş ama istikrarlı bir şekilde, farklı şirketler için akıllı sözleşmeler ve DApp'ler gibi bir hizmet olarak blockchain kavramı iyi şekilleniyor. Bunun sonucu olarak, zamanla, bu tür blok zincir platformları daha da değerli hale gelmektedir.
Eğer geriye bakar ve karşılaştırırsanız, geçen sene bu kez, milyar dolarlık piyasa kapağına sahip projeler yoktu, Bitcoin bir istisnadır.
Ancak, bugün CMC üzerinde 1 milyar dolarlık bir piyasa kapağına sahip 30'dan fazla proje bulacaksınız. Tüm bu platformlar, çeşitli benzersiz uygulamalar yoluyla blockchain benimseme sorununu çözmeye çalışıyor. Söylemeye gerek yok, Ethereum yol açar ama bu diğerlerinin çok gerisinde olduğu anlamına gelmez.
QTUM, QTUM temeli tarafından geliştirilen / sürdürülen açık kaynaklı bir blockchain ve cryptocurrency'dir. Proof-of-Stake konsensüsüyle çoklu sanal makineler üzerinde akıllı sözleşmeler yürütebilen merkezi olmayan Blockchain uygulama platformudur.Bir şekilde, QTUM blockchain bir Bitcoin ve Ethereum blok zincirlerinin bir melezidir ve akıllı sözleşmeleri ve tek bir arıza noktasına sahip olmayan DApp'leri dağıtmak için Ethereum gibi kullanılabilir.
Ama aynı şeyi Ethereum ile yapabileceğimiz zaman, neden QTUM'a ihtiyacımız var?
Çünkü Qtum’un altyapısı, Ethereum’a kıyasla oldukça farklı ve gelecekte daha fazla ölçeklenebilirlik ve güvenlik vaat ediyor. Nasıl yapılacağını bilmek, okumak…
QTUM, Bitcoin ve Ethereum'un hibritidir. Hem blokajların en iyi parçalarını alır ve hem de Bitcoin ve Ethereum'un en iyisini sunmak için onu gerçek dünyada birleştirir.


Devam Edecek ..


Twitter Çekilişimiz Devam Ediyor . STEEMIX Twitter

steemix gif.gif

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63877.55
ETH 3143.56
USDT 1.00
SBD 3.97