You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemit, Para, Başarı, Kazanç ve Gelecek Üzerine Fikirler

in #steemix5 years ago

hocam gerçekten mükemmel araştırmışsınız sanki bir yıldır burda gibi edindiğiniz tecrübeler. burada bulunduğum zaman zarfında öğrendiklerime bakarak yazınızın her noktasına katılıyorum.

Steemit geleceği ne olur diye düşünmüyorum zaten bloglarım var. olursa devam ederim olmazsa da ederim :)

Son bir şey : Yani sadece iyi içerik üretmek sistemde ancak %20-%30 etkiliyor belki bu kadar yüzde bile fazla. steemit genelde maddi yatırımlarda bulunmayı gerektiren bir platform. içeriğinize şu an 200 kişi oylasa 0.5 doları göremeyebilirsiniz. Ama seviesi yüksek balina, yunus ya da sizin para yatırdığınız bir bot tek seferde 50 $ a yükseltebilir.

Bu adalet midir, sistem böyle iyi midir, bilemiyorum ama bir insanın 50 fake hesabı olduğunu da gördüğüm oldu bu sistemde. Çok sorgulayıp da enerjimi tüketmek istemiyorum açıkcası.

Hayat felsefem önüme bakmak.

Sort:  

Yaptığınız yoruma ve eklemelerinize sonuna kadar katılıyorum. Hayatın her alanında göründüğü gibi hiçbir şey daima adil olmayacak diye düşünebiliriz. Bazen sadece öyle olmasını isteriz ve bekleriz. İnanın burada birçok içerik paylaşma isteğim olan ilk günlerimde SP olmadığı için adım bile atamadım :) Yorumunuzu geç cevaplama sebebim SP dolsun diye beklerken sistemi bir süreliğine askıya almam oldu. Sizi ilgiyle takip ediyorum. Daima beklerim :)

Anladım hocam geç cevaplama olayını sıkıntı etmeyin. Cevap vermeseniz dahi anlaşılıyor RC problemi yeni olan bir çok üyede var. Ben de kiralık SP lerle yoluma devam ediyorum. Sistem hemen hemen her şeyde RC tüketiyor haberiniz olsun: yorum, post, wallet dan claim etme. durumunuzu sürekli buradan kontrol edin ki zor anlar yaşamayın. İyi çalışmalar

Hocam son bir hatırlatma : İnsanların yorumlarına atılan oylar 0.03 dolar lık oy gücünüz yoksa boşa gidiyor. Bunun yerine o kişilerin postlarına oy verirseniz en azından size kurasyon ödülü olarak dönme ihtimali. var

@etasarim hocam "İnsanların yorumlarına atılan oylar 0.03 dolar lık oy gücünüz yoksa boşa gidiyor. Bunun yerine o kişilerin postlarına oy verirseniz en azından size kurasyon ödülü olarak dönme ihtimali." kısmını biras açar mısınız? Benim gibi daha çaylakların anlayabileceği bir dilde izah ederseniz çok sevinirim.

pardon hocam benim hatam açıklayım. Şimdi normalde steemit de biliyorsunuz herkesin oyunun bir dolar karşılığı oluyor. SP sine göre yani. Postlara gelen paranın 1/4 ü oy verenlere dağıtılırken 3/4 ü postu yayınlayana veriliyor. Tabi bu miktarın alt sınırı da 0.03 dolar şu an. yani siz bana oy verdiniz ama oy gücünüz <0.03 ise bana hiçbir şekilde para gelmiyor. Buna karşılık oyu 1 kişi oylar ama postu atıyorum 20 kişi hepsi 0 bassa bile bir bakarsınız 0.10 ya da daha fazla olur siz de oy verenlerden olduğunuz için size kurasyon (oy veren) ödülü olarak belli bir miktar döner.
Umarım anlatabilmişimdir. Anlatamamışsam baştan başlarım :)

Bilgi için teşekkür ediyorum hocam. Biraz biraz anladım sanırım.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62862.51
ETH 3180.92
USDT 1.00
SBD 3.81