You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemit'in Türk Versiyonu STEEMIX Açıldı! Sizde Yerinizi Alın.

in #steemix6 years ago (edited)

Hayırlı olsun. Şimdi kontrol ettim steemconnect ile aynı hesabımız üzerinden giriş yapabiliyoruz. Steemix anasayfasında steemit de upvote verdiğim insanların da aynı şekilde steemixde upvote lu olduğunu gördüm. O zaman sistem hangisini referans alacak atıyorum upvote ödülü olarak. Yani steemit de upvote verdiysen ödül steemit e steemix de verdiysen steemit e mi düşecek. Yani sistemin ayrıntılarına nereden erişebiliriz. @steemix-io

Sort:  

Ayrı platformlar değil dostum. İkiside aynı merkeze bağlı. Örneğin Steemixden bir post attım x kişisi steemitten y kişisi steemixden upvote atabilir aynı posta.Ödüller Tek bir yer yani walletta toplanır.Çünkü Steemix , steemitten bağımsız bir platform değil steemitin Türkçe halidir.

anladım tamamdır teşekkür ederim. @onlinegamer

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 70840.59
ETH 3807.58
USDT 1.00
SBD 3.42