Hangi blockchain projeleri ile ilgileniyorsunuz?

in #steemix6 years ago

Merhabalar,

Öncelikle steemix ekibini böyle bir proje başlattıkları için tebrik ediyorum. Steem evrenine katılan herkes illa başka projeleri de takip ediyordur veya en azından şöyle bir göz atmıştır. Hepimiz incelediğimiz ve geleceği olduğunu düşündüğümüz projeleri burada paylaşırsak hem birbirimize yardımcı olabilir hem de fikir alışverişinde bulunabiliriz.

Ben kendi takip ettiğim projelerden bahsedecek olursam:

  • Crowdholding: Kullanıcıların blockchain projelerine geribildirim sağladığı ayrıca bounty ve benzeri görevleri yapabildiği bir platform. Kullanıcı kitlesinin küçük ama kaliteli olması nedeniyle ileri de gelişebileceğini düşünüyorum. Yapılan geribildirimler faydalı bulunup beğeni aldığında Crowdholding Token(YUP) ve geri bildirim yaptığınız projenin token/coininden kazanıyorsunuz.

  • Intelligent Trading Foundation: Coin ve tokenlerin gidişatı hakkında bilgi veren/tahmin yapan ve alacağınız riskleri azaltmayo hedefleyen bir platform. Çok fazla kurcalamadım ama zaman buldukça inceliyorum. Kendine ait tokeni de(ITT) mevcut.

  • Steem ekosistemi: Buradaki herkes gibi steem ve etrafındaki uygulamaları vaktim olduğunca inceliyor ve denemeye çalışıyorum. Şu sıralar steemhunt'ı kullanıyorum.

Sizler hangi projelerle ilgileniyorsunuz?

Okuduğunuz için teşekkürler!

Sort:  

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.13
JST 0.031
BTC 61699.33
ETH 2887.31
USDT 1.00
SBD 3.47