Uzun Zamandan Sonra Herkese Merhaba

in #steemix5 years ago

Merhaba

Uzun bir zamandan sonra ilk defa yazıyorum sanırım…
Yazmayı seviyorum ancak bir türlü bilgisayar başına oturup birkaç cümle dahi olsa yazamadım. Yazamadım ve aradan aylar geçti. Steemit platformunda bu nedenle pek görünmedim. Ama aklımın bir kenarında bu platformu hep tuttum ve bugün-yarın derken aylar geçti yazmadan yazamadan…

Yazmasam da genel olarak takipte idim. Yeni gelişmeler var mı? Neler olmuş? Neler bitmiş? Neler değişmiş? gibi magazin tadında takip etmeye çalıştım.

Steemitte, cüzdan bölümü ayrılmış son girişimde fark ettim. İyi de olmuş… çünkü bu platformun geleceği çok parlak diye düşünüyorum. Bu tip oluşumların, yenilenmelerin ve yazılımların olması hoş ve güven verici.. özellikle itibarı yüksek olan bireylerin güvenle sitede ilerleyebilmeleri için ek olarak bir güven içinde kalmaları gerekir.

Steemit bu aralar biraz fazla durgun… bunun çeşitli nedenleri vardır elbet.. saymaya gerek yok.. ama inanıyorum ki hepsi düzelecek ve eski heyecanlı günlerine geri dönecektir. Bu süreçte bizlerinde sabredip gidişatı yakından takip etmeli ve birbirimize destek olmalıyız.

İlk olarak uzun zamandan beri olmadığımdan böylesi bir yazı ile karşınıza çıkmak istedim. Umarım eskisi gibi heyecanlı günlere geri döneriz bu platformda.. çünkü yüzlerce kişinin emeği bulunmakta…

Sağlıcakla kalın…

Sort:  

tekrar hoşgeldiniz..

buralar sakin, yokluğunuzda sizden bahsetmiştim burada yeniden böyle yazılarınızı okuyabilecek olmak güzel.

Çok teşekkürler #sudefteri sizin gibi üstadlarla aynı platformda olmak bizim için şereftir... Tekrar teşekkürler...

This post has received a 3.13 % upvote from @drotto thanks to: @murat81.

inanıyorum ki hepsi düzelecek ve eski heyecanlı günlerine geri dönecektir. Bu süreçte bizlerinde sabredip gidişatı yakından takip etmeli ve birbirimize destek olmalıyız.

Ben de böyle inançlı olmak isterdim, umarım dediğiniz gibi olur. Evet birçok insanın emeği olduğu da ayrı bir gerçek.

Umudumuzu yitirmeden bekleyip görmek gerek... inşaallah iyi olacak...

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64231.88
ETH 3128.59
USDT 1.00
SBD 3.95