You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemit, Para, Başarı, Kazanç ve Gelecek Üzerine Fikirler

in #steemix5 years ago

Yazdıklarınıza katılıyorum. Steemitin geleceği ne olur bilmem ama bu platformda olmaktan ben mutluyum burda en büyük kazanç birbirimize olan destek. Bunu görmek bence daha değerli . @etasarim dediklerine de ayrıca katıldığımı belirtmeden geçemiyceğim aynen katılıyorum ve bu konuda başka bir şey yazmaya gerek duymuyorum.

Sort:  

Elbette çevremizde her an yazdığımız yazılara dair ilgili bir kitlenin yorumlarına göremeyiz, değerli ve yapıcı yorumlarla karşılaşamayız. Kesinlikle işten anlayan insanların desteklerinin önemli bir kazanım olduğunu düşünüyorum. SP eksikliği dolayısıyla geç yazıyorum :) Çok teşekkür ederim. Steemit platformu bütün kullanıcılarının ellerinde büyüyebilir.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62947.22
ETH 3174.78
USDT 1.00
SBD 3.81