You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemit, Para, Başarı, Kazanç ve Gelecek Üzerine Fikirler

in #steemix5 years ago

Araştırma mantığı güzel olmuş. Bence steemit'i kolay yoldan para kazanma olarak görmemek lazım. Kolay yoldan para kazandıran hangi sistem ayakta kalabilir ki? Herkesin mütemadiyen kazandığı bir sistem henüz keşfedilmedi sonuçta. 3 - 5 yıl sonrası için bu platform hakkında umutluyum ve olumlu görüşlere sahibim ama steemnit.inc 'i yönetenler ellerine yüzlerine bulaştırırlar mı diye de düşünmüyor değilim.

Sort:  

Steemit platformunun önde gelenlerinden olarak yorumunuzu bir ayrı önemsiyorum. Steem coinin değeriyle paralel olarak sistemi gözlemliyorum. Coin dünyasının değer kazanacağını düşündüğünüzü görüyorum. Doğrusu bana da blockchain tabanlı sistemlerin değerli olduğu ve er geç anlaşılacağı fikri yakın geliyor. Bekleyelim ve görelim :) SP dolayısıyla geç yazabiliyorum. Çok teşekkür ederim.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62845.90
ETH 3173.24
USDT 1.00
SBD 3.82