You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemmonsters - finalne odliczanie, 3 dni do rozpoczęcia gry

Sorki za ten napad wiadomości, ale mnie wciągnęły steemmonsters na tyle, że chciałbym o nich z kimś porozmawiać. Macie jakąś grupę na polish?

Takie pytanie mam: myślisz, że lepiej sprzedać najlepsze karty i kupić więcej paczek, czy lepiej poczekać do otwarcia gry.
Pytanie 2: wiesz o której czasu polskiego w niedziele się zaczyna gra?
3: udało Ci się jakiś monstery sprzedać (jeśli to nie tajemnica)?

Sort:  

@abc.love.steemit jak chcesz odezwij się do mnie na discord (the.foodini#6012) bo razem z @imperfect-one mamy co do takiej grupy pewne plany. 😉

Co do sprzedaży to osobiście bym się wstrzymał bo kiedy ruszą areny może być ciekawie.

Grupy nie ma, ale zawsze możemy się zmówić na discordzie czy gdziekolwiek ;) Tylko ja mam mało czasu jak córka nie jest w żłobku ;) Co do pytań:

  1. Ja trzymam karty. Sprzedawałem wcześniej kiedy nie miałem już środków na nowe boostery. Ale generalnie staram się trzymać.
  2. Nie wiem, nie przeliczałem tego.
  3. Tak, sprzedałem sporo kart, po to żeby kupować nowe boostery. Na samym początku popełniłem błąd i sprzedałem złotą kartę legendarną za 250$, a spokojnie mogłem ją puścić za 600$... Ale to był błąd początkującego, trafiłem ją szybko i ucieszony sprzedałem co pozwoliło mi kupić kolejne karty... Sprzedawałem też zestawy kart, największa moja transakcja to chyba 190 Steem za około 30 sztuk regularnych kart legendarnych.

Ad1: zastanawiam sięczy nie sprzedać swoich złotych i 2 legend - wartośc razem cyba z 80 $ mają - zawsze na kilka boosterów by było.
Ad3: Każdy nowy popełnia czasem jakieś błędy, ale przynajmniej dzięki tej kasie miałeś na sporo nowych boosterów, w których jak zgaduję teżznalazłeś cośinteresującego.

PS: proszę napisz mi jakie godziny najbardziej by Ci odpowiadały jeśli chodzi o kontakt na discord.

PS2: Można w jakiś sposób pooglądać Twoje karty, czy SteemMonsters nie przewiduje takiej opcji,
PS3: wiesz o której godzinie są walki otwierane tego pierwszego dnia w niedzielę?

Decuzja co do kart należy do Ciebie, to Twoje pieniądze przecież :) O godzinach ciężko mi mówić, albo od 10 do 15 mniej więcej jak nie jestem jakoś obłożony w pracy, albo wieczorami, po 21. Co do walk, nie wiem, chyba było w jakimś poście ale nie pamiętam.

A moje karty można zobaczyć tutaj: https://peakmonsters.com/@imperfect-one/collection - przecież to blockchain, wszystko jest transparentne ;)

Bardzo ładna kolekcja.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 57440.51
ETH 2911.34
USDT 1.00
SBD 3.66