You are viewing a single comment's thread from:

RE: A ShoutOut To All High Level Deck Steemmonsters Players

in #steemmonsters5 years ago

Thanks for taking the time to write this post. I must agree that it was frustrating to me in the other tournaments and thats kind of the reason why I didnt sign up again the past week. I hope people will try to keep it fair after reading this :)

Posted using Partiko Android

Sort:  

You should sign up, @anouk.nox.

I'm not putting my hopes up, but at least give it a shot, you never know.

Ik heb mijn bedenkigen bij de hele zaak, maar ik heb voorlopig even genoeg keet geschopt. Ik hou er niet van dat mensen mijn woorden verdraaien zodat ze ze tegen me kunnen gebruiken. En dat ze het gewoon niet wíllen zien. Ik word er zo ontzettend moe en gedemotiveerd van...

Posted using Partiko Android

I don't know.. For now I'm happy to finally have a day finishing my quests and quite smooth today..

Ik snap het teveel schoppen werkt ook averechts vaak. Ik ga morgen even kijken of ik een beetje op schema loop en wellicht eens een toernooitje doen. Me voorgenomen eerst weer eens echt tijd in een post te steken :) Fijne avond/nacht :)

Posted using Partiko Android

Jij ook.
Waarschijnlijk doen we morgen, ten laatste overmorgen een paar kleine test-toerrnooitjes binnen TP. Om er gewend aan te raken, zonder mensen van buitenaf. Ook zonder waanzinnige prijzen natuurlijk ((we hebben ondertussen toch al 20 steem aan prijzengeld verzameld), maar gewoon voor de lol.
Zo kan iedereen al eens ondervinden hoe het in zijn werk gaat, terwijl ik, bashadow and crypt kunnen leren hoe je zo'n toernooi op een deftige manier kan organiseren. We proberen te leren uit alle fouten die andere hosts maken (en dat zijn er wel wat, lol).
Ik hou je op de hoogte :0)

Ok ik ga t proberen te volgen tussendoor. Al denk ik dat ik er op novice level zo uit lig haha.

Posted using Partiko Android

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63896.48
ETH 3315.00
USDT 1.00
SBD 3.92