Steemmonsters - poradnik: jak postępować z osobą "zarażoną"

in #steemmonsters6 years ago (edited)


W tym filmie poruszam bardzo ważną kwestię, mianowicie jak zachować się w przypadku napotkania osoby zainfekowanej wirusem Steemmonsters. Potraktujcie to poważnie, nigdy nie wiadomo kiedy ta wiedza Wam się przyda...

Jeśli zainteresowała Cię gra i zamierzasz kupić zestaw startowy lub boostery, będę wdzięczny jeśli użyjesz mojego linku referencyjnego:

https://steemmonsters.com/?ref=imperfect-one


▶️ DTube
▶️ IPFS

EDIT:

Słuchajcie, najmocniej Was przepraszam, uploudując film, pomyliłem pliki... Wrzuciłem film, który dodawałem rano ;/ Poniżej znajdziecie link do YT z poprawnym nagraniem. Jeszcze raz przepraszam za zamieszanie.

Sort:  

Akysz, nie zarażaj :D

Swoją drogą - nie wiem czy ma to dla ciebie znaczenie, ale jeśli głosujesz od razu na swój post, to cała część kuracyjna (25% głosu) wraca do ogólnej puli nagród (przed HF20 zamieniała się w nagrodę autorską).

A to nawet nie wiedziałem, dzięki za uświadomienie :)

Taką pomoc zarażonym to ja rozumiem! Uczcie się! 😜

Dzięki za karty i do zobaczenia na polu bitwy! Auuu!

Bez tytułu.png

Pierwsza walka wygrana, chyba trzeba zainwestować więcej niż starter pack, bo małe pole popisu mam xd

Może wygrasz trochę kart w giveaway naszego @the.tribe ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.33
TRX 0.11
JST 0.035
BTC 67020.94
ETH 3270.13
USDT 1.00
SBD 4.62