Sort:  

W teorii jeśli kupując karty skorzystasz z czyjegoś, to ten ktoś dostanie 5% z kwoty, którą zapłaciłeś. Mowię w teorii, bo u mnie chyba jest jakiś błąd obecnie - ludzie ze SM sprawdzają.

Cześć @imperfect-one

Zrobiłem dzisiaj ładne zakupiki na steemmonsters z Twojego reflinka - mam nadzieję, że zaczną się pojawiać środki, wtedy byś dokupił sobie paczek z monsterami, to zawsze coś do przodu byś był. Ciekaw jestem, czy pomimo, że Ci nie wypłaca, to ciągle możesz widzieć ile Ci się od danej osoby pojawiło na +.

Mam sporo fajnych monsterków, może chciałbyś się powymieniać, czy coś takiego. Możemy usiąść na discord głosowym. Jak by co, to napisz proszę tutaj odpowiedź, to się zgadamy.

PS1: masz jakieś monsterki w sprzedarzy obecnie, lub szukasz do kupna?

PS2: jeśli nie masz jeszcze reflinka na zakupy, albo już kogoś podbudowałeś finansowo ;) - to możesz zechcieć zrobić następny zakup (zakupy) z mojego reflinka, proszę. Byłbym bardzo wdzięczny :) https://steemmonsters.com/?ref=abc.love.steemit

Pozdrowionka i miłego dzionka :)

Piotr.

Dzięki wielkie @abc.love.steemit za skorzystanie z mojego linka, wszystko tym razem zadziałało jak należy. Niestety nie widać kto kupuje, a jedynie, że transakcja miała miejsce.

Na discord jestem pod tym samym nickiem, możemy się coś powymieniać, nie widzę problemu :) Narazie wolę się wymieniać niż kupować, ale jak mnie najdzie to będę pamiętał o Twoim linku :)

To miło :) . Jeśli masz pod ręką link do discord, to proszę podrzuć w wolnej, albo spoko sam poszukam ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 58557.01
ETH 2992.97
USDT 1.00
SBD 3.74