A day of my life EN/RO


Before I begin my account of this day, I want to mention that generally in December and January I am getting free, because my job is hard to be executed in general during this period. I work in these 2 months, but less only if major urgency.
8 am on the morning of Wednesday, December 5, I wake up and prepare to shop for this night that will follow. The night of Mos Nicolae, a night of children and presents that are offered on this day. We go to the shop where I was doing shopping when it has a store. It's not just a store cheaper than any store in Bucharest, but there are also many products in one place. After making the shopping we get home and before we get the child out of school, we prepare the presents for the magic night. Continue the day after lunch with my passion poker, where I spend a few hours before putting presents under the fir tree. Tomorrow morning I'm sure it will be a wonderful one full of joy. Waiting for her I wish you an evening wonderful and bring you exactly what you want.


Inainte de a incepe despre relatarea mea din aceasta zi,vreau sa mentionez ca in general in decembrie si ianuarie imi iau liber, pentru ca meseria mea este greu de executat in general in aceasta perioada.Mai lucrez si in aceste 2 luni ,dar mai putin doar daca sunt urgente mai majore .
8 dimineata ,astazi miercuri 5 decembrie ,ma trezesc si ma pregatesc de a face cumparaturi pentru aceasta noapte ce va urma.Noaptea de Mos Nicolae ,o noapte a copiilor si a cadourilor care se ofera in aceasta zi.Mergem la magazin unde imi faceam eu cumparaturile cand detinea un magazin .Nu doar ca este un magazin mai ieftin decat orice magazin din Bucuresti ,dar se gasesc si foarte multe produse intru-un singur loc.Dupa realizarea cumparaturilor ajungem acasa si inainte de a lua copilul de la scoala,pregatim cadourile pentru noaptea cea magica.Continuarea zilei dupa masa de pranz este cu pasiunea mea pokerul ,unde imi petrec cateva ore inainte de a pune cadourile sub brad.Maine dimineata sunt sigur ca va fi una minunata plina de bucurie.In asteptarea ei va doresc o seara minunata si sa va aduca mosul exact ceea ce va doreati.



Posted from my blog with SteemPress : https://blog-for-all-the-people.xopus.io/?p=227

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62934.09
ETH 3118.65
USDT 1.00
SBD 3.85