Yeni hobimiz STEEMPRESS-IO

in #steempress6 years ago


Merhaba gençler, bugün @steempress-io diye güzel bir platformun Steemit'in o eşsiz kütüphanesinde yerini aldığını öğrendim. İnanın çok mutlu oldum, niye derseniz benim gibi hayatını Steemit'ten önce ve Steemit'ten sonra diye ikiye ayıranlar için bundan daha güzel bir fırsat olamazdı.

Eğer amaç para kazanmaksa, bu fırsatı iyi değerlendirmeliydim.

Belki bu yazıma hiç para vermeyecek, belki de beni @steempress-io görmezden gelecek, olsun önemli değil, önemli olan eğlenmek ve keyif almak.


Steemit'te hatırlayacağınız üzere bir zamanlar deli gibi paylaşım yaptığımız ve karşılığında iyi paralar kazandığımız bir ütopian vardı. O zamanki sbd nin değerini de hesaba katarsak iyi para kazanmıştık.

Ütopiandan sonra uzun bir dönem ara verdik, bir ara Dmania dan paylaşım yaptım ama o da dikiş tutturamadı bende uzun bir aranın ardından buradan şansımı denemek istedim.

İlk başlarda nasıl olduğu ile alakalı baya sıkıntı çektim ve öğrenmek için millete resmen yalvarmak zorunda kaldım ve artık bende @steempress-io dan paylaşım yapabiliyorum.

Gerçi bunu yazıyorum ama paylaşabilecek miyim emin değilim.

Eğer paylaşabilirsem demek ki baya büyük bir iş halletmişim demektir.

Kapatmadan @fredrikaa ve @howo ya teşekkür etmek istiyorum, teşekkürler.


 

 

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61060.27
ETH 2927.58
USDT 1.00
SBD 3.55