LİMONU HAFİFE ALMAYIN!!

in #steempress6 years ago (edited)


Source

Turunçgillerden, sıcak ve ılıman iklimlerde bahçelerde yetiştirilen, boyu 3–5 metre, yaz kış yaprak dökmeyen, güzel kokulu ak çiçekler açan, odunu mobilyacılıkta kullanılan bir ağaç.
Bu ağacın sarı ve kokulu kabuklu, bol ve ekşi sulu, C vitamini bakımından zengin, yumurta biçiminde meyvesi.

Bugün sizlere limondan bahsetmek istiyorum çünkü bu sabah uyandığımda başım çok fena dönüyordu kahvaltı bile yapamamıştım sanki her yer dönüyor gibiydi sizlerde zaten eğer yaşamışsanız baş dönmesini bilirsiniz. Bende kan fazlalığı olduğu için ara ara yaşıyorum bu durumları ve sürekli yüksek tansiyonum olduğu için bir ilacı da olmadığı için doğal yollardan çözüm arıyorum sürekli. Bugün başım uzun bir aradan sonra tekrar dönmeye başladı bende daha önceden limon kesip suyunu içmiştim. Faydası olmuştu tabi tansiyonunuz yüksek olduğunda içebileceğiniz bir içecektir. Annem limonu kesip bana getirdi ben limonu dahi zor seçerken bazen limonu alacağıma orda bulunan başka ıvır zıvırlar elime alıyordum. Neyse ki limonun faydasını gördüm baş dönmesine birazda olsa iyi geldi. O an biraz olsun kendime gelmiştim. Hatta kendime geldiğimde böyle çok farklı oluyor han böyle saatlerce yürümenin ardından eve gelip uzandığınız zaman ki rahatlık nasılsa bende öyle rahatlamıştım. Tabi limonun faydası sadece bundan ibaret değildir.



Source


Solunum bozuklukları, iç kanama hazımsızlık, diş problemleri, yüksek ateş, ve boğaz enfeksiyon gibi bir çok hastalıktan sizi korur. Yüksek C vitamini deposudur. Limon karaciğeri temizle, İdrar söktürücüdür, limon saç bakımına katkı sağlar, zayıflamayı düşünenler için çok yardımcı olacak bir besindir, bağışıklık sistemini güçlendirir ve benim hastalığım olan yüksek kan basıncı üzerinde çok etkili bir fayda sağlamaktadır.Aynı zamanda kanıda temizlemektedir.Hatta yüzünüze uyguladığınızda cildinizi gerginleştirir ve canlı görünmesini sağlar ama açık tenliyseniz biraz daha dikkatli olmanızı öneririm. Limonu Düzenli olarak kullanırsanız reflüye de iyi gelmektedir.Aslında limonun şu saydıklarımdan daha çok faydası vardır hem yemeklerde kullanıldığında hem de direk cilt üzerinde kullanıldığında ve aslında komik bir yanı var ki bu da gerçektir faydası çok oluyor, televizyonda olsun çevrenizde falan duymuşsunuzdur ki zaten yukarda bir cümle olarak bahsettim ama saçlara iyi geldiğiniz gerçekten saçları parlatıcı bir özelliği de vardır. Ayrıca kepeğe karşıda iyi gelir.

Aslında bugün belki başım dönmüş olmasaydı sizlere bunu post olarak belki paylaşmayacaktım en azından sizler içinde okuduğunuzda bilginiz olur belki bir gün işinize yarar diye ya sizde yada çevrenizde bir hastalık oluştuğunda limonu önerirsiniz ve sizlerde benin vesilemle sizde çevrenize vesile olmuş olursunuz ve böylelikle güzel bir zincir oluşturmuş oluruz. Şimdiden tüm hastalara acil şifalar diliyorum... Kendinize çok iyi bakın bir daha ki postum da görüşmek üzere hoşçakalın….


Posted from my blog with SteemPress : https://emineninblogu.000webhostapp.com/2018/06/limonu-hafife-almayin

Sort:  

Limon kesinlikle mucize bir meyve. Bilgilendirici paylaşımınız için teşekkürler.

Rica ederim faydası olduysa ne mutlu bana :)

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 65454.89
ETH 2948.91
USDT 1.00
SBD 3.69