Bu Yazı Elvedanın Ayak Sesleridir.

in #steempress6 years ago (edited)

Selam - Merhaba - Güle güle


tumblr_niowwv9qor1r31j4wo2_500.gif
Source


satır arası.jpg

Steemit hayatımın üzerinden 1 yılı aşkın zaman geçti. İyi, çok iyi, hatta mükemmel insanlar tanıdığım gibi, malesef ki, ciğeri peş para etmeyen, yaratılış gayesini unutan, paraya tapan ve bu uğurda yapacağı herşeyi mübah gören insanlar da tanıdım.

Bundan 3 ay önce bırakmak istediğim de, .....'ın (sonradan gerçek yüzünü öğrendiğim ve kendime çok kızdığım) "Hayır Şenol, bırakamazsın, sen de bırakırsan ben bunlarla tek başıma mücadele edemem" dediği için kalmak zorunda kalmıştım.

Aslında uzun bir aradan sonra, yaklaşık 10 aylık bir @sndbox üyeliğimi sonlandırdığım da, her gün bilfiil yazı yazmanın verdiği yorgunluk sonrası uzun bir ara iyi geleceğini düşündüğüm için bırakmak istemiştim.

Ama o anda olmadı. Ta ki, bir sabah kalktığımızda Steemit Türkiye discordunda ben ve Readmore hariç herkesin atılıp, kanalların silindiği güne kadar.

Artık kuşlar gibi özgürdüm ve sadece uzatmaları oynayan futbolcular gibiydim. Görünen o ki, uzatmalar bitiyor...

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63475.77
ETH 3117.23
USDT 1.00
SBD 3.94