Autumn forest in the Netherlands, fog and sunrise!

in #steempress5 years ago

Just some epic pictures of the woods in the Netherlands.
Can you tel me what you think of it? Can i do better about the composition!

zonnenstralen bos5.jpg

zonnenstralen bos3.jpg

zonnenstralen bos - kopie.jpg

zonnenstralen bos canon competitie.jpg

Sort:  

Dag Peter,

Heb even je feed bekeken en moet zeggen... mooi werk heb je daar.👍
Als ik je een goede raad mag geven... je zou eens een kijkje moeten nemen op https://steem-engine.com/
Gewoon inloggen met je posting key...

Je zult daar zien dat je bij (bijna) elke upvote die je krijgt, naast steem ook andere crypto's krijgt. In jouw geval voornamelijk PHOTO-tokens.
Deze kan je ook kopen/verkopen of "upstaken" (zelfde als powerup in steem)...
Afhankelijk van de tags die je gebruikt (bv photography) verschijnt je post naast steem ook op andere websites waar met die andere tokens gewerkt wordt. Kijk je eigen profiel maar na op https://www.photostreem.com/@haastrecht

Ik dacht, ik deel het even mee want van steem alleen wordt je niet rijk... of zoals ze in het Engels zeggen: just my 2 cents 😉😜

Moest er iets niet duidelijk zijn... je weet me hier te vinden hé...

Kijk dat is tof, hier heb ik wat aan. Thanks! Ik duik er gelijk in.

Graag gedaan! Zonder een beetje hulp raak je hier anders snel uitgekeken hé.
Nog een kleine hint: alhoewel heel erg geapprecieerd... kan je beter stoppen met het upvoten van comments zoals de mijne. De waarde van een upvote op een comment is meestal veel lager dan de minimumwaarde van de zogenaamde "dust votes" die 0.02$ bedraagt. maw: ze worden niet uitbetaald en zijn dus verloren voor zowel diegene die geeft als diegene die ontvangt...

Zelf geef ik meestal een biertje als een comment leuk is. Zoals deze hier !BEER 😉
(die vind je zodadelijk terug in steem-engine)

Gebruik je trouwens één of andere tool om je voortgang (posts, upvotes, waarde,...) te volgen?

Haha thanks, !PROOST :p nee ik gebruik niet iets om te volgen. Heb @travelfeed blog ontdekt waar ik meer mee wil doen en @dtube moet ik mij ook meer in verdiepen. Ik heb zo verschrikkelijk veel content dat ik nog kan delen :p
En dat Upvoten snap ik ook nog steeds niet helemaal hahaha ben er al even een tijdje uit zeg maar en er is een hele hoop verandert zie ik.

Kijk hier eens naar: https://steemworld.org/@haastrecht
Ik moet nu even offline, maar speel alvast een beetje met de tool en als je vragen hebt lees ik ze wel bij terugkomst...
cheers en welkom in de grote en indrukwekkende wereld van steem en aanverwanten 😉😂

Hahaha dankjewel, ben in april 2017 aan het handelen gegaan in crypto. Vandaar ook steemit geactiveerd. Ik zie al dat ik je 0,1 biertje van je gehad heb :p Ik zal hem aan mijn blockfolio toevoegen :p



Hey @haastrecht, here is a little bit of BEER for you. Enjoy it!

Absolutely beautiful series! Love the misty, moody look!

!trdo


manually curated by @prettypictures
supporting photographers and other creators, one upvote and resteem at a time
read about how and why I curate, here


pretty pictures 2.png

Congratulations @prettypictures, you are successfuly trended the post that shared by @haastrecht!
@haastrecht will receive 0.00981000 TRDO & @prettypictures will get 0.00654000 TRDO curation in 3 Days from Post Created Date!

"Call TRDO, Your Comment Worth Something!"

To view or trade TRDO go to steem-engine.com
Join TRDO Discord Channel or Join TRDO Web Site

Thank you :D

Your post was upvoted by the @art-venture account after manual review and included in Art-Venture magazine. The upvote and support of Art-venture magazine would greatly appreciated!
Unbenannt-1a.jpg

Thank you so much, love things like this over here! I will definitely follow you :)

Congratulations @haastrecht, your post successfully recieved 0.00981 TRDO from below listed TRENDO callers:

@prettypictures earned : 0.00654 TRDO curation


To view or trade TRDO go to steem-engine.com
Join TRDO Discord Channel or Join TRDO Web Site

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60682.45
ETH 2903.00
USDT 1.00
SBD 3.54