Kripto: Steem Yükselişte

in #steempress5 years ago


Kaynak: coin-haberleri.com

Steem' e Tekrar Merhaba


Merhaba arkadaşlar. Uzun bir süredir steemit ve steempress aleminden uzaklamıştım. Sistemin aktifliğinin çok az olması, bir düzensizlik oluşu ve gelirlerin ciddi manada düşüşü morelimi bozuyordu. Steemit' de tek gelir kaynağım steempress. Fakat steem fiyatının düşmesi sebebiyle steempress' de artık doğru düzgün gelir dağıtamamaya başladı. Kısacası attığımız taş ürküttüğümüz kurbağaya değmiyordu. Fakat bir kaç gündür coinmarket verilerini incelediğimde steem' in bir atak yaptığını farkettim. Daha sonra uzun süredir girmediğim steemit.com' a girdim ve bazı şeylerin değişmeye başladığını gördüm. Mesela ned bir çok platformdan delegasyonunu çekmişti. Bu benim adıma umut vadedici oldu diyebilirim. Ne yazık ki bazı platformlar kişilerin tekelinde ve sadece belli kişilere kazandırırken diğer kişiler sadece avcunu yalıyordu.Oylama konuları şuan ne durumda bilmiyorum. Zaten uzun bir süredir de platformdan uzağım. Ama buralarda bir ay daha takılmaya karar verdim ve bir sorun çıkmazsa günlük olarak makale paylaşmaya devam edeceğim.

Steem Neden Yükseldi


Steem şuan diğer altcoinlere göre daha hızlı bir atak yaptı böyle bir atak yapmışken elinde bulunan 85 steem' in tamamıyla bitcoin aldım. Çünkü böyle çıkışların genelde sert düşüşleri oluyor. Ve düşüşten önce satmadığımızda ne yazık ki pişmanlığımızla kalıyoruz. Umarım tekrar pişman olmam çünkü elimde neredeyse hiç steem kalmadı.

Steem' in yükselişinin bir çok sebebi olabilir. Ned' in hesabı uzun süredi downvote yapıyor ve gelen parayla hamleler yapıyor olabilir. Ayrıca çeşitli yapılandırmalar peşinde. Bence steemit bir an önce reklam almaya başlamalı ve daha iyi bir arayüze sahip olmalı. Bu şekilde ek gelir elde edebilir ve kullanıcılarını memnun edebilir.

Ayrıca piyasaya dikkat ettiyseniz kripto paraların her biri birer hafta ani yükseliş gösteriyor ve tekrar düşüyor. Piyasa hacminin azaldığını düşündüğümüzde spekülasyonların arttığını varsayabiliriz. Bu sebeple şuan düşen ve yatay seyreden marketin üst sıralarında bulunan kripto paraları takibe almakta fayda görüyorum.

Bakalım steem ve steemit' in akıbeti ne olacak. Bundan bir yıl kadar önce steemit' i ilk keşfettiğimde çok heyecanlanmıştım. Bir sene sonrası için çok umutluydum fakat bir çok konuda hüsrana uğradım. Umarım bir şeyler düzelmeye başlar.


Posted from my blog with SteemPress : https://hkmusic.timeets.com/2019/01/19/kripto-steem-yukseliste/

Sort:  

Congratulations @hkmusic! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 1 year!

Click here to view your Board

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Hello @hkmusic! This is a friendly reminder that you have 3000 Partiko Points unclaimed in your Partiko account!

Partiko is a fast and beautiful mobile app for Steem, and it’s the most popular Steem mobile app out there! Download Partiko using the link below and login using SteemConnect to claim your 3000 Partiko points! You can easily convert them into Steem token!

https://partiko.app/referral/partiko

Congratulations @hkmusic! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62401.16
ETH 3012.10
USDT 1.00
SBD 3.55