Oyun: Steemnova' dan Son Haberler

in #steempress6 years ago


Kaynak: steemnova.intinte.org

Steemnova


Merhaba arkadaşlar. Uzun zamandır steemnova hakkında yazmıyordum. Bu yüzden bir post hazırlamak istedim. Yakın zamanda tatile çıktığım için 15 gün kadar steempower ittifakı tarafından tarlaya dönmüştüm. Bu alışkanlıklarından kurtulmaları için savunma kurmaya başladım. Bu sefer de sürekli roket saldırısı almaya başladım. Daha sonra ben de yakalayıcı roket üretmeye başladım ve şu sıralar rahatım. Uzun süredir kademe basmıyorum ve neredeyse tüm gezegenlerimde metal madeni 31, kristal madeni 28 seviyede. Fakat deuterium üretimine önem vermediğim için biraz pişman oldum. Hem filo üretmek için hem de mevcut filoyu uçurmak için ciddi miktarda deuterium lazım. Bu yüzden deut madenlerine biraz önem vereceğim ve seviyelerini artıracağım.

Şu sıralar gözüme kestirdiğim 5-6 tane gezegen var ve zamanla bunları tarlaya çevireceğim. Hatta bunun için gezegenler arası roket basmaya başladım bile. Yakında amacıma ulaşmış olacağım. Fakat yakınlarımda bulunan ve saldırdığım kişilere sürekli destek atan sinir bozucu bir kaç oyuncu var. Fakat böylesi daha iyi. Oyun bu şekilde daha heyecanlı oluyor.

Ayrıca toplam oyuncu sayısı 582' ye düştü. Başta bu durum biraz canımı sıktı ama sanırım böylesi daha iyi. Sadece aktif oyuncuların bulunması oyuna heyecan katıyor. Fakat bu durum gezegenler arası mesafeyi artırıyor ve bu sebeple uçuş süresi uzuyor.

10 tane gezegene ve 2 tane aya sahibim. 2. ay tarla olduğum dönemde çıkmış. 2. ay çok iyi oldu. Bu sayede radar geliştirebiliyorum. Ve bu radar sayesinde ciddi bir intikam alacağım. Ayrıca bulunduğum ittifaktan ayrıldım ve bir Türk ittifakına katıldım. İttifakta henüz 12. kişiyiz. Fakat her oyuncu aktif olduğundan güçlüyüz diyebilirim. Her oyuncu sistemli olarak ilerlemeye devam ederse ileride evrende söz sahibi olacağımızı düşünüyorum. Şuan Almanlar ve Ruslar ön planda fakat her birinin filosunu indirecek gücümüz olduğuna inanıyorum.

Oyunda tepede olan oyuncuları farkı gün geçtikçe açıyor. Şu an inaktif olmadıkları sürece onlardan birini indirmek imkansıza yakın. Neredeyse 300 tane ölüm yıldızı olan oyuncular var. Bu sebeple Hep beraber tüm gücümüzle saldırsak bile bir tanesiyle bile başa çıkmak zor olacak. Umarım zamanla Türk oyuncu sayısı artar.


Posted from my blog with SteemPress : https://hkmusic.timeets.com/2018/10/17/oyun-steemnova-dan-son-haberler/

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 61473.25
ETH 2969.27
USDT 1.00
SBD 3.48