Note Terracotta Pudra

in #steempress6 years ago (edited)

Herkese Merhabalar 😄

Bugün sizlerle her makyaj yapışımda kullandığım, makyajımın olmazsa olmazı Note markasının Terracotta Pudrasını inceleyelim istedim.


O halde başlayalıımm;

NOTE TERRACOTTA PUDRA


Bu pudrayı renginden dolayı ben bronzer olarak kullanıyorum. Bende ki rengi 03 numaralı “Caremel Cake” rengi. Ürünün 4 farklı renk seçeneği mevcut. Cilt renginize uygun olanını kolaylıkla bulabilirsiniz. Ürünün en sevdiğim yanı terracotta olması yani fırınlanmış bir pudra olması ben bu şekilde ki pudra ve allıkları daha çok seviyorum. Bu tarzda fırınlanmış ürünler pigmentasyon açısından çok başarılı oluyorlar bu da tam olarak böyle. Fırçanıza çok az bi miktarda almanız yeterli oluyor. Hatta uygulama yaparken fırçanıza azar azar almanızı öneririm çünkü bi anda yanağınız pigment yoğunluguna uğramasın.


🔺 Parmağımla swatchladığım görseli yukarıya bıraktım. Pigmentasyonuna görselden bakabilirsiniz.

Ürün toz olmasına rağmen uygulama yaparken içerisinde bulunan Macadamia Yağı sebebiyle kremsi bir pudra hissiyatı yaratıyor. Bu sayede cildinize uyguladığınızda daha homojen ve doğal bi görüntü elde edebiliyorsunuz. Ben kremsi ürünleri daha çok sevdiğimden bu benim için büyük bir artı oluyor tabi kii 😄 Bir artısı da içerisinde bulunan yağ sayesinde cildi kurutmaması, daha canlı ve sağlıklı göstermesi. Böylelikle ciltte bir bütün olarak duruyor ve parçalanmıyor.

 


 

Ürünün diğer bir sevdiğim yanını da söyleyeyim sizlere kalıcılığı çok çok başarılı. Makyajı yaptıktan sonra tüm gün bozulmadan kalıyor. Gün içinde tekrardan tazelemeniz gerekmiyor. Gramaj olarakta baya iyi bir ürün tam olarak kullan kullan bitmez diyebiliriz 😄 Kullanım ömrü açıldıktan sonra 18 Ay ama gramajından dolayı daha uzun süre elinizde kalacağına eminim 😄

 


 

Yine içerisinde “Paraben” bulundurmayan bir ürün bulduğum için ne kadar mutlu olabildiğimi yazılarımı takip edenler anlayacaktır 😄 Ne kadar az kimyasal madde o kadar çok mutluluk demektir.

Ben her makyaj yaptığımda çok severek kullanıyorum. Her özelliği tam bana uygun olarak üretilmiş daha ne olsuunn 😄

🔺 Sizler de alıp bi denemek isterseniz şuan ki güncel fiyatı 62,90 TL dir. Ben %50 indirime girdiği bi dönemde yarı fiyatına almıştım. Sizlere de indirim dönemlerini beklemenizi öneririm.

 

 

Bugünlükte benden bu kadar bir sonra ki paylaşımım da görüşmek üzeree 😊

Sevgileerr 💕


Posted from my blog with SteemPress : https://iremm.timeets.xyz/2018/08/08/note-terracotta-pudra/

Sort:  

you have a interesting post

Thank you 😊

This post has received a 4.08 % upvote from @boomerang.

👏🏼👏🏼

🙏🏼😊😊

Coin Marketplace

STEEM 0.35
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70597.89
ETH 3559.60
USDT 1.00
SBD 4.77