Oriflame The One Illuskin Powder Pudra

in #steempress6 years ago

Herkese Merhabalaarrr 😊

 

Bugün sizlerle Oriflame markasının The one Illuskın Powder pudrasını inceleyelim istedim.

 


O halde başlayalııımmm;

Pudramız 8 gram. Bir pudra açısından bakacak olursak kullan kullan bitmez denebilecek şekilde 😂 Paket açıldıktan sonra 12 ay kullanım ömrü var.

Ben bu pudrayı makyajımı sabitlemek için kullanıyorum ama tek başınada kullanabilirsiniz çünkü kapatıcılığı gayet yüksek örtücülükte bir pudra.

Aynalı bir ambalaja sahip içinden küçük bir süngeride çıkıyor ben genelde kendi süngeriyle uyguluyorum ve iyi sonuç verdiğini düşünüyorum.

Pudrayı ilk yüzüme sürdüğümde toz toz bi görüntüyle karşılaşmıştım açıkçası bu beni baya korkutmuştu ama sonra bir kaç dakika içerisinde ciltle çok güzel sabitlenip o görüntünün kaybolduğunu gördüm. Bana bunu yengem önermişti ona sorduğumda o da "korkma bir kaç dakika içerisinde çok güzel sabitleniyor ve doğal duruyor" dedi. Aynen de öyle oldu hemen sabitleniyor ve toz toz durmuyor, ciltle çok güzel bütünleşiyor.

Ürünün 3 farklı renk seçeneği bulunuyor. Bende ki rengi MEDIUM yani orta tonda ki rengi.

 

🔺Pudranın fiyatı bulunduğu aya göre değişse de ben pudrayı 20 TL ye almıştım. Bir pudra için gayet uygun bi fiyat oldugunu düşünüyorum. Oriflame e üye olunca daha uygun bir fiyata da geliyor. Arada bi katalogları yoklayın indirimli almaya çalışın 😄

 

 

Bugünlükte yazımızın sonuna geldik. Bir sonra ki paylaşımım da görüşmek üzereee 😊

Sevgileerr 💕


Posted from my blog with SteemPress : https://iremm.timeets.xyz/2018/07/20/oriflame-the-one-illuskin-powder-pudra/

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62233.47
ETH 2998.30
USDT 1.00
SBD 3.50